Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışları varsa mazur görün lütfen benim gibi bi çaylağa.
Ben Ahsen 15 yaşındayım.
İzmirde annem ve kız kardeşimle yaşıyorum. Babam ve annem ayrıldılar. Annem özel bir şirkette muhasebeci olarak çalışıyor , kardeşim kreşe gidiyor ben de İzmir Anadolu Lisesinde 9.sınıf öğrencisiyim. Aşırı çalışkan, öğretmenleri ve arkadaşları tarafından sevilen bi kızım.
Sadece kız arkadaşları tarafından sevilen çünkü erkekler bana aç kurt muamelesi yapıyolar. Sanki onları yiyicem. Tabi böyle aytipli birine ben de aynı muameleyi yapar mıydım bilmiyorum. Olabilir de.
Normalde benim yaşımdaki kızların kilosu en faza 60 olur ama benim kilom 80 ve boyum da 1.68 .
Böyle yaşamak gerçekten de çok zor hele de İzmir gibi bi yerde yaşıyorsan .
Bunun yüzünden herkesin sevdiği yaz mevsiminden nefret ediyorum çünkü;
İzmir sıcak olduğu için kızlar hep mini etek ve şortla geziyo.
Ben de o koca popom mini eteklere ve şortlara sıgmadığı için adidas eşofmanla balkonda kitap okuyorum tıpkı inekler gibi hatta bu yüzden gözlerim bozuldu maalesef artık gözlük takıyorum ve tam inek tipli bi kız oldum.
Zaten tatilde yedim yedim kitap okudum, yedim yedim kitap okudum ve sonunda şişmanlıktan dubalığa terfi ettim.
Artık o koca popom eşofmana bile çok zor sığıyordu. Herkes "smal" beden giyerken bana "xxL" bile küçük geliyo.
Yemek yemekten vakit bulunca bu gün o gün olduğunu anladım yani bu gün yıllardır giripte kazanamadığım sınav aklıma gelmişti.
Bu yıl Özel Doğa Koleji bursluluk sınavına girmiştim ve sonuçları bu gün açıklanacaktı. Sonuçların açıklanmasına dakikalar vardı ve ben heyecandan ne yaptığımı bilmeyerek kardeşim Tubanin parmaklarını ısırdım Tubanın çığlığıyla kendime geldim ve sayfa açıldı. Sayfanın açılmasıyla benim bağırmam bir oldu. Annem; ''kızım ne oldu yine kazanamamış mısın ?"
Anne duyusu işte insanlar sadece kötü bişey olduğunda mı çığlık atar .
Hayır anne hayır kazanmışım hem de dereceyle. İlk 10 kişi içindeyim. Annem de benim o ilk tepkimdeki gibi çığlık attı ve hemen bana sarıldı.
Kardeşim Tuba timsah gibi ısırdığım parmaklarını tutarak kıvranıyordu , annemle ben hala inanamayarak tekrar tekrar bakıyorduk ve 4 senedir kazanamadığım sınavı inatla kazanmıştımhem de derece yaparak .
Eeeeee nede olsa o zor sınavı dereceyle kazandım canım.
İşte koskoca 3 ayda böyle geçti.
Ve yaz tatilinde 123 kitap, burs ve +4 kilo ile bitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir şişman kız hikayesi
Teen FictionBiraz küfür içerebilir . Türü: okul, gençlik ve romantik-komedi. Konusu: okuyun ilk 4 bölümde anlarsınız konusunu.