Tuvaletten çıkarken bide ne göreyim.
Efe bu kızı çekmiş bi köşeye resmen yiyordu kızı ya. Nasıl bi cehenneme düştüm ben ya derken bu orusbu sinem beni görmesin mi. Efe de beni görmüştü ama umursamadan hala öpmeye çalışıyodu. Sinem , Efenin ellerinden kurtulup yanıma geldi. Bana: ''Bu seferde dikizlemeye mi başladın '' dedi.
Sanki hergün öpüşen insanlar görüyorum da.
Ben yine bi ezik olarak kafamı önüme eydim çünkü;''bursumu kaybetmek istemiyorum.''
Sinem yine '' Galiba tokat yetmemiş yumruk nasıl olurdu . Acaba benim yumruğun bi su aygırını devirir mi '' demesin mi hem de Efe bizi izlerken.
Sapık Efe bi yandan kızı çağırıyo '' Aşkım şimdi de burslularla birmi oluyosun '' dedi pezevenk. Yakışıklı olduğu kadar sapık, sapık olduğu kadar da ukala.
Of Allahım of artık bu okuldaki lakabım da '' su aygırı'' . Bu kız nerden duydu ya bunu diye düşünürken Sinem, Efenin yanına gidip tuttu çocuğu kolundan aldı götürdü. Ben de yediğim lafların üzerine sap gibi kaldım orda.
Sonunda bi günü eziyetle bitirmiştim. Eve giderken hep Efe denen pezevenk çocuğu düşünuyodum. Sonra birden kendime: '' Ben neden bu çocuğu düşünüyorum ya'' diye sordum
Yoksa ben ilk görüşte aşık mı olmuştum ? Kahretsin neden hep imkansız şeyler beni buluyor ya diye geveleye geveleye eve vardım.
Annem hemen sorguya başladı'' İlk günün nasıl geçti? , Arkadaşlarımla iyi anlaşabildin mi? , Sana karışan oldu mu?'' bunun gibi tükenmeyen sorular işte
Her şey güzeldi deyip geçiştirdim annemi.
Yemekten sonra odama gittim ve aklım hala o Efe denen serserideydi. Bence çocuğun karizmasından etkilendim diye diye kendi kendimi avuttum işte. Sonra aklıma bunların facesine bakmak geldi. Geçtim bilgisayarın başına. Benim bilgisayarda biraz eski olduğu için 4 dk açıldı.
Önce Levent Poyrazın facesine baktım. Daha le ve yazmadan hemen armada ismi çıktı gıcığın. Ohaaaa şoktayım ya. Bu malın tam 24.567 tane takipçisi var. Mal dediğine bakmayın ya çocuk sosyal medyada baya popi olmuş ya. Hakkını yemeyelim ehh Leventin tipi de fena değil ya.
Ben neden kendi tipime bakmadan başkalarını eleştiri yorum ki. Ben kıçımı yırtsam o çocuk bana dönüp bakmaz. İşte ben de sizin gibi bu huyumdan nefret ediyorum.
Sonra Sürtük Sinemin facesine sıra geldi. Hayret bu hiç de popu değil sosyal medyada hatta ben bundan daha popiyim çünkü benim 21 tane takipçim var ha ha ha.
Lan bide kızın fotolarını açtım ağzım bi karış açık kaldı. Kız resmen taş bebek ya.
Olamaz o da neyin nesi!!! Lan bu kız Efeyle sarmaş dolaş resimler koymuş . Bi dakkaya bana ne bundan.
Of korktuğum başıma geldi ya. Yine mi aşık oldum hadi önceki Lee Min Ho oppaydı bu da ne ya off off.
Sonra açtım Efenin facesini açmaz olaydım. Allah benim belamı versin, banane Efenin facesinden ya. Lan resmen Sinemle öpüşürken fotoğrafını koymuş ya.
Şu an resmen kıskançlık krizi geçiriyorum.
Hemen geri kapattım bilgisayarı ve yatağıma atladım ama öyle bi atladım ki öküz gibi vücudumu zor kaldırdı valla.
Zaten bu yağlar ben de olduğu sürece hiçbir erkek bana bakmaz ki.
Benden kilolu erkekler bile . of yaha off ooof ya yâaaa
Zaten şu Sinem de bana kafayı taktı. Bu okuldan mezun olana kadar bırakmaz yakamı kaltak.
Of of bütün imkansızlıklar ve belalar beni bulur zaten. Yarın okulda beni ne bok olaylar bekliyor acaba düşünürken yatakta uyuya kalmışım.
Arkadaşlar yeni bölüm biraz geç gelecek galiba. Özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir şişman kız hikayesi
Teen FictionBiraz küfür içerebilir . Türü: okul, gençlik ve romantik-komedi. Konusu: okuyun ilk 4 bölümde anlarsınız konusunu.