jungkook pov
tu:
sunt gara acum
citit 8:38am
taehyungie♡:
holy shit sunt asa de nervos, cand va ajunge trenul tau in statia din seoul?
citit 8:39am
tu:
va dura in jur de 3 ore deci nu sunt sigur, dar in jur de 12pm cred?
citit 8:40am
taehyungie♡:
okay, oricum, iti pot spune ceva?
citit 8:40am
tu:
da sigur, ce este?
citit 8:43
taehyungie♡:
n-am mai fost asa de fericit de mult timp
trimis 8:40am
taehyungie♡:
si motivul pentru care sunt asa de fericit esti tu (:
citit 8:47am
tu:
aww taetae...asta ne face pe amandoi fericiti si trist sa aud :(
citit 8:49am
taehyungie♡:
wow tocmai am citit ce am scris si este cel mai siropos lucru scris de mine vreodata
trimis 8:49amtaehyungie♡:
feel honored, bitch (a/n: nu avea farmec daca traduceam 😂)
citit 8:53amjungkookie:
wtf 0-100 foarte repede
citit 8:55amtaehyungie♡:
ei bine (:
trimis 8:56amtaehyungie♡:
trebuie sa plec, iti dau mesaj mai tarziu
citit 8:58am~
Un oftat i-a parasit buzele lui Jungkook, lasand mesajul fara un raspuns, ne stiind ce sa raspunda. Si-a cautat castile in geanta unic zambet aparandu-i pe fata cand le-a gasit. Le-a conectat si a intrat pe Spotify dând shuffle la playlist-ul lui favorit, unul din melodiile lui favorite a inceput sa cante iar el sa dea din cap pe muzica. S-a sprijinit de perete, trenul urma sa soseasca in cateva minute, gandurile lui au inceput sa apara.
Jungkook s-a gandit prin tot ce a trecut. Ce anume face al acum? Se duce in Seoul; se muta acolo. Si nu doar ca se muta pur si simplu, se muta cu cineva - cineva pe care nici macar nu l-a intalnit pana acum. Chiar daca Jungkook are incredere in Taehyung mai mult decat in oricine de pe pamant, ei nu s-au intalnit pana acum, nu poti mintii ca toate astea pot fii periculoase. Acum, Jungkook nu se gandeste ca Taehyung e periculos, el se simte ca nu s-a gandit la asta pana acum. Si chiar daca a facut asta, el trebuia sa se gandeasca bine de cateva ori inainte. Dar nu mai poate face nimic acum.
CITEȘTI
unknown [Tradusă] kth+jjk
Fanfictiontotul începe când taehyung trimite un mesaj despre cățelușii lui unui străin iar străinul vreau și el unul dintre cățeluși. traducere începută la 23.03.2018 terminată -17.07.2018 #2 Taekook- 25.06.2018 #1 in boyxboy- 14.07.2018 #64 in Jimin- 16.09...