Acasa la BTS???!!

130 6 8
                                    

Ma ciocnesc de Jimin ,  rămân mască cand il văd, si dupa el zice:

Jimin:Imi pare rau, esti bine?
Eu: D.. da, am spus eu balbaindu ma
Jimin: Cum te cheama?
Eu: Eu....ăăăă...nu am apucat sa zic nimic, nici nu puteam, ca intervine Maria.
Maria: O cheama Andreea, iar eu sunt cea mai buna prietena a ei, Maria, ma bucur sa te cunosc Jimin🙂☺,spuse Maria politicoasa.
Jimin:Scuze fetelor dar eu trebuie sa merg la concert, veniti?
Noi: Noi...,ne uitam una la alta si spunem,nu avem bilete.
Jimin: isi baga mana in buzunar si scoate de acolo doua bilete, am eu, poftim, si mi le da in mâna.
Noi:Multumim!
Si dupa am mers sa dam biletele, dar inainte sa le dam ne am uitat pe ele si stateam in primul rand.

Dupa ce sa terminat concertul, toti s.au dus sa le semneze caietele( nu stiu cum se spune acolo unde le semneaza caietele, nu ma injurati, va rog) eu cu Maria, am plecat deoarece, trebuia sa mai platim ca sa mergem acolo, am iesit afara.

Pers.Jimin.

In timpul fan meetingului
Nu le am vazut pe Maria si Andreea.Sincer sa fiu, imi cam place de Andreea.

Jimin: Baieti, acum ca sa terminat, ce ziceti sa mergem sa mancam.
Toti: Daa...

Pers.Andreea.

Numi vine sa cred ca l am vazut pe biasul meu, si a stat fix in fata noastra, o doamne, era asa frumos😍😍, ne am pornit in drum spre hotel, cand am ajuns acolo, am vazut valizele noastre la receptie, an fost acolo si am intrebat:

Eu: Scuzati ma dar dc sunt bagajele noastre aicia?

Femeia: Trebuia sa platiti de ieri cazarea, dar nu ati platit o, asa ca nu aveti ce cauta aici va rog sa plecati.

Ne am luat bagajele si am iesit din hotel.

Eu:Mariaaa, ma plang eu, acuma ce facem, unde o sa stam.
Andreea: Nu stiu...
In timo ce ne plangeam noi, in fata noastra apar 7 baieti cu măsti si unu dintre ei ne spune;

×: Hei, voi sunteti fetele, care nu aveau bilete pentru concert?
Noi: D...da noi suntem. Spunem noi cu vocea tremuranda.

Jimin: Ma bucur ca va revad, ei sunt..nu apuca sa spuna cine sunt ca zic eu.

Eu: Stim cine sunteti, doar suntem Army.in timp ce vorbeam V se uita urât la Maria, dar nu stiu de ce.

Pers.Mariei.

In timp ce vorbea Andreea, V se uita urât la mine, dar nu stiu ce i am facut, ca sa se uite asa.

Eu: Andreea, o intrerup din vorba cu Jimin, se intoarce si mi arunca o privire de ,, te omor" cred ca ar trebui sa mergem sa gasim unhotel in care sa stam.

Andreea: Da....ok baieti noi trebuie sa plecam, paa.

Nu apucam sa facem al doilea pas ca incepe Rap Monster sa vorbeasca.

RM: Stati, nu vreti sa stati la noi? Oricum la ora asta numai gasiti nici un hotel deschis.

Noi: Daa...spunem noi bucuroase.

RM: Ok, atunci haideti, noi vrem sa mergem sa mancam undeva, veniti?

Noi: Da

Am plecat cu ei, am mancat si dupa am mers la ei acasa, nu casa ditamai vila, intram noi incet pe usă si sorbim din priviri casa, ne am pus cu toti pe canapea si am inceput sa vorbim:

RM: Si...de unde veniti?

Eu: Din Romania, am venit aici special sa va vedem pe voi.

Andreea: spune incet, mai ales sa l vad pe Jimin....de unde incet, ca am auzit toti si am inceput sa radem😂😂

RM: Ok , sa inteleg ca bias ul lui Andreea este jimin, dar al tau care este?...

Eu: Al meu este TaeHyung...spun Taehyung mai incet, si toti incel sa zambeasca mai putin V care statea pe telefon si cred ca vorbea cu cineva.

Rm: Noi avem o vila mare dar, avem doar 7 camere si va trebui sa stati cu unul dintre noi, cu cine vreti?

Eu cu Andreea ne uitam una la alta si ne spunem in gand ,, Da, ni sa indeplinit visul"
Si baieti se uitau ciudat la noi.

Andreea: Eu vreau sa stau cu jimin, si facandu i deja ochi dulci😂

Eu: Eu vreau sa stau cu TaeHyung, si ma rusinez.

Jimin: Ok Andreea, haide sa ti arat camera unde o sa dormim.
Andreea: bine.

Eu stateam si asteptam sa mi spuna la fel TaeHyung, dar nu, nu a spus nimic, pana cand a intervenit J hope.

JH: vino sa ti arat eu unde sta.

Eu: Bine.

Pers.Andreei

Ajungem in camera si era un pat mare, acolo facem  copilasi pe care o sa i cheme Yoona si pe baietel Ken.
Eu eram in lumea viselor si nu stiu ce imi spune Jimin acolo, ca eu ii raspund,
Eu: Pe copii nostri o sa i cheme Yonna si Ken. Spun eu zambind.
Jimin:Ce? Despre ce vorbesti?
Eu: Ă, Poftim? Ma trezesc eu din visele mele.
Jimin: Te am intrebat daca vrei sa te ajut sa despachetezi.
Eu: Nu multumesc, nu i nevoie.
Jimin: Ok.si iese pe ușă

Pers. Mariei

Urcam pe scari cu J hope si il intreb.

Eu: J hope, pot sa te intreb ceva?
JH: Sigur, spune mi.
Eu: Pot sa dorm cu tine, pentru ca TaeHyung nu cred ca vrea sa doarma cu mine,
JH: Desigur, nu i nici o problema.
Eu: Mersi si l iau in brațe, si el la randul lui imi raspunde la imbratisare, intram in camera si era foarte frumos, pereti erau de culoare bleumarin, un pat mare si mai multe lucruri.
JH: Si cat aveti de gand sa stati aici?
Eu: Pai ne am gandit sa stam 2 luni.
JH: E bine, ati vizitat orasul?
Eu: Nu, nu am apucat sa vedem nimic .
JH: Pai daca vreti pot sa va arat eu, s.au sa va aratam toti orasul.
Eu: Da ar fi o idee foarte buna.

Si atunci el pleaca, la baieti jos, eu ramanand singura in camera , imi pun hainele in dulap, si merg sa fac o baie.
Ma imbrac in pijamalele astea:

Si merg la Andreea, sa vad ce face, dar imi dau seama ca nu stiu unde e camera lui Jimin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si merg la Andreea, sa vad ce face, dar imi dau seama ca nu stiu unde e camera lui Jimin.

Chiar atunci apare V, si l intreb.
Eu: Hei Tae, imi arati unde este camera lui Jimin, te rog frumos?
V: Nu, dar...pot sa te intreb ceva?
Eu: Da spun zâmbind.
V: Dc esti asa urâtă?cand a zis asta mi a pierit zambetul de pe fata si mi a dat o lacrima, si J hope, auzise ce spuse, si spune
JH: TaeHyung, nu te mai recunosc, de cand esti impreuna cu fata aia, te a schimbat, esti fara suflet, cu ce ti a gresit Maria, ea doar te a intrebat unde e camera lui Jimin.

In momentul ala am plecat inapoi in camera lui J Hope si am inceput sa plang, cel mzi mult ma deranjeaza ca are o iubită.
Pe usă intra J hope
JH: Hei, nu mai plange, nu merita,si ma ia in brate
Eu: Mersi hope, si dupa se auzeau gemete din camera lui Tae, eu m am dus la usa lui si am deschiso foarte putin, si acolo il vad pe Tae peate o fata, dezbracati...mi au dat lacrimile am inchis usa ....tare...si am fugit la baie, in baie era o lama asa ca m am taiat la vene....apoi am vazut pe cineva ca intra in baie...apoi negru.....

Doua Nebune Dupa BTS//_k_thUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum