"Baekhyun, buraya neden geldik?"diye sordu Chanyeol bıkkınıkla. Baekhyun ilk önce etrafa daha sonra Chanyeol'e çevirdi gözlerini. "Hatırlamıyor musun burdaki anımızı?" Chanyeol ilk başta düşündü ve daha sonra "Hatırlamak istemiyorum."dedi.
Baekhyun güldü. "Sana bu nehrin altın da altın olduğunu söylemiştim.."daha sonra tekrar ciddileşti Baekhyun.
"Ve bende aptal gibi suya atlamıştım. Hiç bir şey yapmadın. Ölecektim resmen." Baekhyun itraz etti "Hey, saçmalama. Yüzme Simiti attım sana."dedi.
"Bana atmadın. Çok uzağa attın. Üstelik yüzmeyi bile bilmiyordum, aptal." Omuz silkti kısa olan "Nasıl yüzeceğini anlattım."dedi umursamazca.
"Kollarını çırp dedin."
Gülümsedi "Olsun güzel bir anı değil miydi?" Chanyeol şaşırarak "Ölüyordum."dedi. "Ama ölmedin."diye yeniledi cümleyi Baekhyun. "Ölmemi istiyormuş gibiydin?" Baekhyun olumsuz bir şekilde kafasını salladı "Hayır IQ seviyeni test ettim ama gerçekten çok salakmışsın."dedi gülerek.
"Baekhyun o zaman 10 Yaşındaydım." Chanyeol sıkkınıkla nefes verdi "Desene o zaman da akıllıydım." Bu sefer ciddi anlamda bıkmıştı Baekhyun'dan. Ama bunca yılı boşa sayamazdı. Onu yinede olduğu gibi kabul ediyordu.
Bir kaç adım attıklarında Baekhyun'un gözleri karşıda ki Pamuk Şekerciye takıldı. "Chanyeol!! Bana Pamuk Şeker al."
Chanyeol sesini çıkartmamıştı. Sadece gidip almıştı üstelik bir, iki değil Baekhyun için tam olarak üç tane almıştı. Ve Baek hepsini yemişti.
"Chanyeol."dedi gözleri dolmuştu. "Sen bana neden Pamuk şeker aldın?"diye sordu titrek sesiyle. "Istedin diye?" Chanyeol endişelenmişti.
"Aptal!! Sen yüzünden güzel kalçalarımın şekli bozulacak!"diye bağırdı. Etrafda ki herkes onlara bakarken Chanyeol "Ama sen istedin."dedi çaresizce. "Almamalıydın. Neden benim sözümü dinliyorsun."dedi ağlarken Baekhyun.
"Tamam Ağlama Baekhyun. Özür dilerim."
"Beni tanımıyorsun! Arkadaşlığımızı tazelememiz gerek."derin bir nefes verdi "Beraber Pamuk Şeker bile yesek sadece Arkdaşız."diye mırıldandı.
"Saçmalamayı keser misin?" Chanyeol omuzlarını düşürdü. "Pekâlâ. Bu seferlik susuyorum."
•••
Uzun bir gezmeden sonra ikili bir Bank'a oturdu.
"Chanyeol, beni Seviyor musun?"diye sordu Baekhyun. "Evet."dedi Chanyeol nazik bir şekilde. "Ama eğer kendine bir kız bulursan ve onunla Evlenmek istersen ve ben buna razı olmazsam evlenmezsin dimi?"diye sordu Baekhyun dudağını sarkıtarak.
Chanyeol, Baekhyun'un ne kadar tatlı olduğunu geçirmişti aklından. Onu her hali ile kabul edebilirdi. Ondan asla iğrenmez ve sıkılmazdı. Kavga etse bile onunla barışır tekrar konuşurdu.
"Maalesef, çok seversem Evlenebilirim."dedi Chanyeol yapmacık bir şekilde. "Beni Sevmediğini biliyordum. Bundan sonra gerçekten salatalık yiyeceğim." Chanyeol güldü "Eminim yapmayacaksın." Baekhyun kaşlarını çattı "Sen bana inanmıyor musun? Pekâlâ, şu nehire atlayacağım."
Chanyeol tekrar güldü "Yapmayacaksın." Baekhyun hıh diye mırılıdandı ve nehrin önüne geçti. Chanyeol yapmayacağından emindi. O yüzden sadece dikkatlice izledi.. "Pekâlâ, yapmayacağım."dedi Baekhyun pes ederek ve Bank'a tekrar oturdu.
"Çok onursuzsun."dedi ve güldü Chanyeol. "Alakası yok. Canımın kıymetini bilmeliyim Salatalık değil ya bu."dedi Baekhyun. "Yani onurluyum diyorsun." Baekhyun kafasını onaylamaz bir şekilde salladı.
"Haşa, hiç bana göre değil." Chanyeol tekrar bir kahkaha attı. "Kendini bilmen çok hoş."dedi. "Onursuz olabilirim ama Gururluyum."dedi Baekhyun bu sefer.
"Bir çok Yeteneğim var. Lise de bu yüzden Sahne'ye çıkmıştım." Chanyeol alayla güldü "O gün Ağaç rolünü oynadın."dedi. "Saçmalama. Ağaçlar doğayı yapan şeyler. Onlar olmadan nefes alamazsın."dedi keskin bakışlarıyla.
Duraksadı. "Sende bensiz yaşayamazsın, Chanyeol."dedi gözlerini uzun olanla birleştirirken.
"Asla."dedi Chanyeol ve Baekhyun'a yaklaştı. Baekhyun çoktan gözlerini kapatmış dudaklarını örtecek dudakları bekliyordu.
"Baekhyun? Ne yapıyorsun?" Gözlerini açtı "Beni öpmeyecek misin?"dedi. "H-hayır."dedi Chanyeol soğuk terler akıtsa da.
Derin bir nefes verdi Baekhyun "Korkma Öpüşsek bile sadece Arkadaşız."dedi. Ve dudaklar birbirleri ile buluştu.
Chanyeol, Baekhyun'a Aşık olduğunu o gün anlamıştı. Ona sırılsıklam Aşıktı.
••••
Öpüşmelere doyum olmuyor! Beğenip yorum atarmısınız :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just friends | chanbaek
Jugendliteratur"Moda tasarımcısı olacağım deyip en sevdiğim gömleğimi yakan, sırf Jihyun'u kıskandığı için parti de üzerine içecek döken, yarım saat ağlayıp salatalığa alerjisi olsa da gidip aldıkdan sonra ağzını sürmeyen, saçıma boya yerine tüy dökücü süren ; hat...