Napok..hetek...hónapok teltek el azóta mióta Royyal lefeküdtem.
Egyik reggel hirtelen érkező hányingerrel ébredtem. Gondoltam gyomor rontás lehet vagy csak az ideg amit folyamatosan a szüleim táplálták belém.Napok óta rosszul vagyok reggel. Hányingerem van és folyton csak ennék. Étvágyam mintha kielégíthetetlen lenne.
Emiatt híztam is pár kg-t.Kezdtem gyanakodni ,hogy valami nincs rendben. Felhívtam Royt ,hogy találkozzunk. Igen.. a szüleim tíltása ellenére kiszöktem de őket ez úgy sem érdekli.
Roy már a megbeszélt helyen várt.
-Jó reggelt kicsim.-köszönt mosolyogva.
-Jó reggelt mackóm.-válaszoltam miközben elpirultam.
-Minden rendben? Olyan furcsának tűnsz. Beteg vagy?-kérdete tele aggodalommal a szemében.
-Pár napja hányingerem van és reggelente hányok de e-mellet annyit eszek ,hogy egy egész család jól laknak belőle.Ekkor Roy tekintete mintha megfagyott volna. Ledermedt. Valósággal megijesztett a viselkedése.
-Roy..minden rendben?-kérdeztem.
-Elkell mennem.-válaszolta felálállt és megcsókolt ezután pedig elviharzott.Nem értettem a viselkedését. Mi rosszat mondhattam?
Haza felé menet beugrottam a gyógyszertárba egy terhességi tesztért. Nem árt ha csinálok egyet mivel abban a hónapban nem jött meg ami szokatlan volt és gyanakodni kezdtem.Amikor haza értem meg akartam csinálni a tesztet de egyből a szüleim ordítása várt.
-Hol a francban voltál a tíltásunk ellenére?!-órdította anyám miközben apámra nézett.
Kicsit olyan volt mintha mégis értékelnék ,hogy mi van velem..Bementem a szobámba letettem a cuccomat és a Wcre siettem teszttel a kezemben.
Megcsináltam. Az eredmény...POZITÍV.
Álmodni sem mertem erről. Terhes vagyok. Úr isten. Hogy fogom elmondani a szüleimnek? És legfőképpen Roynak???
Kétségbeesetten rohantam ki a wcről a tesztet hátra hagyva...
YOU ARE READING
Szerelmes lettem egy bűnözőbe +18
Non-FictionAmanda egy fiatal 19 éves lány aki minden napjait túl unalmasnak találja ezért elmegy szórakozni egy közeli kocsmába ahol éppen egy bulit tartanak....