Saviour

289 19 0
                                    

Ik doe mijn ogen open en een fel licht schijnt in mijn gezicht. Het doet pijn en ik doe mijn ogen weer dicht. Waar ben ik? ik probeer weer mijn ogen open te doen, deze keer zie ik wat meer nog steeds doet het pijn maar na een paar keer knipperen zie ik links van mij een boom, boven mij hangen bladeren, verder zie ik lucht. ik lig op de grond en mijn hoofd ligt op een kussen, ik voel met mijn handen om me heen, ik lig op gras. Ik probeer te gaan zitten maar meteen als ik zit word ik duizelig dus ik besluit om weer te gaan liggen. 5 meter rechts van mij vandaan staat een klein donkerblauw busje en 10 centimeter links van mij staat een grote boom.

Opeens besef ik dat ik ontvoerd ben. ik gil en probeer weer te gaan zitten maar het gaat niet ik word meteen weer duizelig en val weer terug.

Dan komt er iemand uit het busje ik gil,

"Ga weg!"

Ik weet niet wat ik anders zou moeten doen. ik bedoel, ik kan niet wegrennen.

Maar degene die uit het busje komt is heel anders dan ik verwacht had.

Het is een lange slanke jongen, hij heeft zwart middellang haar dat half voor zijn ogen hangt, zijn ogen zijn blauw, de blauwste ogen die ik ooit gezien heb. hij draagt een zwarte broek en een kapot geknipt shirt, ik schat hem ongeveer 17 jaar oud 2 jaar ouder dan ik dus.

"Je bent wakker!" roept hij dan met een lage stem.

Z'n stem komt me bekent voor maar ik weet niet wie het is. hij komt op zijn knieen naast mij zitten en kijkt me aan. Hij ziet mijn verwarde blik en lacht en zegt,

"Hi, ik ben Andy."

Hij glimlacht. Ik wil antwoorden en zeg,

"Ik ben.. uhh.."

wat? hoe kan ik nou mijn naam vergeten? wie ben ik eigenlijk?

"Emma...?"

Vraagt Andy dan om mij te helpen. En dan weet ik het weer, ik ben Emma.

"Ehh ja, ja dat denk ik..."

We lachen allebei.

"ken ik jou eigenlijk?" vraag ik dan, omdat hij me zo bekend voor komt.

Hii, ik weet dat ik gezegd had dat ik bij vijf reads weer verder zou gaan maar ik wilde gewoon zo graag updaten en ik kon niet wachten tot vijf dus ik doe het gewoon nu xD en sorry weer niet zo lang maar ik zal een langer hoofdstuk maken als ik tien reads heb dus bij tien komt er een nieuwe. xxxx

♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎

SaviourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu