~2~

57 6 2
                                    

    Peste 2 zile voi începe liceul. Voi învăța la liceul din Little Falls, acolo unde și locuiesc. De mult aștept să merg la liceu. Să-mi fac prieteni noi, să-mi fac și prieteni băieți(în afara de Liam și Jay) , să mă schimb. Foștii mei colegi s-au schimbat radical peste vară. Parcă nici nu am fost colegi 8 ani dar în fine. O să fie mai bine la liceu.

    Cum mai sunt doar 2 zile până începem liceul iar părintii mei sunt plecați de acasă, voi da o petrecere restrânsă acasă în care îmi voi invita gașca. Da, am o gașcă de prieteni care îmi sunt și vecini. Gașca mea e formata din: Kayla (prietena mea cea mai bună, o fata nebună de legat, o prietenă minunată și foarte inteligentă), Liam si Jay (Jayden) (sunt frați gemeni și ii consider frații mei mai mari , nu i-aș putea vedea altfel.), Kira și Malia ( zici că sunt surori, au aceeași minte, același comportamentul).

                           ...

Părinții mei sunt mai mereu plecați cu munca, dar pe mine nu mă deranjează pentru că îmi place să fiu singură acasă, teoretic, practic stau foarte mult timp cu gașca mea. Suntem de nedespărțit. I-am anunțat ca la ora 20:00 să vină la mine acasă pentru petrecere. Acum fiind ora 18:00 merg să iau câteva gustări și niște filme (unul horror și unul de dragoste). Îmi iau hanoracul cu iepuraș pe mine și ies din casă. Încui ușa și merg la magazinul din colț. Îmi pun căștile în urechi și dau melodia mea preferată :"Maluma-marinero)". Ajunsă la magazin, merg la raftul cu cipsuri și iau câteva din mai multe sortimente, apoi la cel cu sucuri și bere, și  iau și câteva pungi de semințe. Merg la casă și stau la coadă. Nu pot să cred, nici aici nu scap de el. În fața mea se află Aiden, băiatul de care îmi place, dar din clasa a 7 a nu îl suport. Nici nu mă bagă în seamă, mai bine așa. Nici eu nu o fac. Am plătit cumpărăturile și ies. În parcare îl vad pe Aiden cu motorul său. Se întoarce și își fixează privirea pe mine.
Aiden- "Te duc acasă?" spune el chicotind.
Eu-" Nu mersi, am doi pași până acasă" ii spun eu fără să îl bag în seamă.
Aiden - "Tu pierzi" spune el punându-și casca în cap.
Eu - "Nu cred" spun nepăsătoare.
Îmi pun căștile în urechi și îmi continui drumul dar văd că Aiden nu se lasă. Merge încet, pe lângă mine. Nu mai suport și îmi dau căștile jos.
Eu-" Ce vrei?" ii spun nervoasă.
Aiden - "Să te duc acasă" spune relaxat.
Eu-" Nu vreau, ok?" spun și măresc pasul până ajung în fața casei. "uite, am ajuns acasă, acum lasă-mă".
Aiden - "OK inabordabil-o." atât spune și pleacă.
    Merg în casă și mă duc în bucătărie. Iau câteva castroane și le duc în living. Mă uit la ceasul de pe perete și indica ora 18:30 așa că merg să fac un duș. Urc în camera mea primitoare(îmi iubesc camera) și îmi aleg hainele pe care le voi lua după duș. Stau in duș mai bine de o oră în care mi-am limpezit mintea. Ies din duș și în camera mea mă trezesc cu Scott, fratele meu.
Eu - "Hei, ce faci aici?" spun în timp ce îmi iau hainele de pe pat și mă duc după paravan.
Scott - "Voiam să te întreb: Ce faci în seara asta?"
Eu- Mi-am chemat gașca să doarmă la mine, ni te alături și tu? "
Scott -" Nu știu sigur, poate mai târziu după ce vin de la Aiden "
Eu-" Și pentru asta te urăsc " II spun în timp ce îmi iau bluza pe mine.
Scott - " Surioara, știu că tu și el nu vă împușcați prea bine dar știi că e prietenul meu cel mai bun  de ani de zile."
Eu- Știu, dacă eram supărată nu mai stăteai în camera mea" rad eu și merg lângă el. Îl iau în brațe și el mă îmbrățișează.
Eu-" Doar știi că te iubesc 💓"
Scott - " Și eu mă iubesc" spune râzând.
Eu-" Aha, deci nu mă iubești, bun bun, te țin eu minte. Spun asta și îl lovesc cu perna
Scott-" Lasă că știi că te iubesc. Nu trebuie să-ți mai spun.
Eu- "Știu, știu." Ii spun și îl îmbrățișez." eu trebuie acum să merg jos să-i aștept pe nebunii ăia. Te așteptăm și pe mine.. Acum hai, ieși de aici. Spun râzând.
  
             ......

Boom.. Și am venit cu următorul capitol.. Nu prea am avut timp să scriu asa că am zis să-l postez așa.. Continuarea o veți avea peste câteva zile.. Sper să nu mă urâți pentru asta =))))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 08, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața Mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum