Merhaba Kore

Eylül : beydaaaaa kalkk hastaneye gidicez
Beyda : ufff tamam be kalktık
Eylül : kahvaltı hazır aşağıda bekliyoruz senii
Cevap vermemiştim zar zor da olsa kalktım ve rutin işlerimi hallettim bu arada ne giyiceğime bakıyodum sonunda bi kıyafet seçtim ve giydim

Yine herzamanki gibi eylül unninin bağırışlarıyla uyandım aynı odada kalıyoduk çünkü Eylül : beydaaaaa kalkk hastaneye gidicez Beyda : ufff tamam be kalktık Eylül : kahvaltı hazır aşağıda bekliyoruz senii Cevap vermemiştim zar zor da olsa kalktım ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim çünki hava sopuk ve yağmur yağıyo saçlarımı dalgalandırdım ve açtım sonra hemen aşağı indim
Sezin : nerde kaldın uykucu
Beyda : 1. Ben uykucu deilim 2. Üstümü giyindim ve gördüğünüz üzere geldim
Ela : tamam hadi otur ye sonra kalkalım bu arada meyroş sen erken geliyosun eve gelirken alışveriş yap erzaklar bu kahvaltıyla beraber sıfırlandı
Meyra : tamam yaparım
Kahvaltımızı yaptıktan sonra ceketlerimizi aldık ve hep beraber evden çıktık arabaya bindik üçümüz sezin ve meyra yürüyerek gidiyolardı çünki işyerleri yakındı
~ araba ~
Ela : kızlar bugün hangi kattasınız
Eylül : acildeki doktor yokmuş acildeyim
Beyda : bende bugün bi ameliyata giricem sonrasında odamdayım
Ela : yess bende odamdayım
Eylül & beyda : tamam
( bu arada arkadaşlar y/n yazmak zor oluyo o yüzden kendi ismimi kullanıcam siz de kendi izminizi kullanabilirsiniz ) sonunda hastaneye varmıştık hemen odalarımıza çıktık ben kendi odama girip önlüklerimi giydim bugün bi ameliyatım var onun için heyecanlıyım
( 7 saat sonra )
~ meyranın ağzından ~
İşten çıkmıştım sonunda mutlu mıtlu eve geldim ve duşa girdim
( 1 saat sonra )
Kapı açılma sesi geldi neyseki duştan çıkmıştım ... Bi dakika ben alışveriş yapmayı unuttum ne yapıcam lan ben unnilerim beni öldürücek hemen aşağı indim suratları üzgündü niye anlayamadım
Meyra : hoşgeldiniz dünyanın en iyi unnileri yoksa bişi mi oldu
Beyda : evet bizim koreye taşınmamız lazım
Meyra : ne neden ki nasıl yani ?
Eylül : korede doktorluk yapmamız gerekiyo
Sezin : ben onlara diyorum üzülmeyin diye ama buraya çok emek verdik diyolar yerim emeğinizi korede bts var lan
Meyra : ayn hem ben bugün alışveriş yapmayı unuttum yapmayada gerek yokmuş zaten
Beyda : nasıl yokmuş lan biz ne yiğcez Ela : allah belanı vermesin ben çok acıktım
Eylül : bende çok acıktım
Sezin : bende
Meyra : bende
Meyra&sezin&ela&eylül : beydaaaa bize yemek allllllll 😆😆😆
Beyda : ne bağrıyonuz be tamam bi seferlik alırım dedim ve tekrar dışarı çıktım
~ beydanın ağzından ~
Uf yaa ben niye çıktım lan malım işte bari şurdaki pizzacıdan pizza alim pizzacıya girdim ve siparişleri beklemeye başladım sonunda siparişler geldi aldım ve çıktım
Ahhh sonunda eve gelmiştim
Beyda : kızlarrrrr geldim
Hepsi televizyon izliyoduu
Meyra : hoşgeldin unnii
Ela : ne aldın hemen ver yiğim
Beyda : sakin ol lan
Sonra hep beraber masamızı kurduk burdaki son gecemizde yemeklerimizi yedikten sonra odalarımıza çıktık
( Eylül&beyda odası )
Eylül : demek son günümüz ha
Beyda : boşver unni hem btss orda çok heyecanlıyım
Eylül : aynen bu arada evimiz nerdeymiş
Beyda : böyle ünlülerin kaldığı bi site ymiş ama içi villa yani
Eylül : vaaavvv güzelmiş
( bu arada arkadaşlar bu kızlar baya bi zengin yani )
Ben ve eylül unnim eşyalarımızı sonunda toplamıştık ve yorgunluktan uyumuştuk
~ sabah ~
Ben telaşla uyandım sonra kızları bağıra bağıra uyandırdım
Beyda : kızlarrrrrrrr kalkın gidiyoruz hepsi birden kalkmıştı bende üzerimi giyinmeye gittim ve bunları giydim

Bi dakika ben alışveriş yapmayı unuttum ne yapıcam lan ben unnilerim beni öldürücek hemen aşağı indim suratları üzgündü niye anlayamadım Meyra : hoşgeldiniz dünyanın en iyi unnileri yoksa bişi mi oldu Beyda : evet bizim koreye taşınmamız lazım Me...

Sonra hemen aşağı indim kızlarda biraz sonra gelmişti bavullarımızı aldıktan sonra evimize son bir kere baktık ve çıktık hemen havalimanına gittik işlemleri hallettikten sonra hemen uçağı bindik
~ 13 saat sonra ~
Ohh sonunda indik tam tamına 5 saattir uyuyorum 😂😂😂
Uçaktan çıktıktan sonra bavullarımızı aldık ve dışarı çıktık .....
Meraba koreeee
--------------------------------
Meraba arkadaşlar bugün bi kaç bölüm daha atarım inşallah beğenmişsinizdir lütfen oy ve yorum atıınnnnn 💛💛💛💛