Czy on ze mną Flirtuje ? ~2~

606 37 29
                                    

-Tu nie Ikea, Ty tu nie rządzisz! - powiedziała co mnie zatkało czy ona mnie zdisowała

----------------------------------------------------------------

You p.o.v

- Tu nie Ikea, Ty tu nie rządzisz! - powiedziałam chyba go zatkało, ta zatkało go dobra trzeba mu pokazać jego pokój.

-Chodz pokaże ci gdzie masz swój pokój - powiedziałam poszłam jako pierwsza i to był mój błąd, o gdy miałam coś już zrobić ten mnie klepnął w............. Tyłek (xD współczajta dop.Golden)

Już chciałam mu przywalić w twarz ten jednak zrobił unik, co to karate kid jakieś

- Nope nie dzisiaj kochana~ Jestem pewien, że masz naprawdę świetną osobowość.~ - powiedział czy on.............ze...........mną............flirtował i powiedział że jestem jego kochanką spaliłam buraka. Uspokój się [Twoje Imię], gdy się tak na niego patrze i na jego ubiór, to chce mi się śmiać zachichotałam, cicho żeby nie usłyszał na moje nieszczęście, to usłyszał.

-Dobra to gdzie mam spać bo stoimy tu jakieś półgodziny~- powiedział, a no tak więc poszłam mu pokazać jego pokój, gdy mu pokazałam on sobie tam wszystko remontował, mam nadzieje że nie będzie żadnej dziwki podrywał, ( Zazdrosna ^^ dop.Golden ) a dlaczego, bo nie będe mogła zasypiać nocami tylko słyszeć i jęki. Chociaż ja bym to mogła z nim zrobić..................... Co ja kufa myśle, ughhhhhh! Nie mogę być jak on, wyszłam z tamtąd i poszłam do kuchni, zaraz czekaj......... czy ja o czymś zapomniałam.............No tak na zakupy muszę iść, pójdę się zapytać, Lusta czy idzię ze mną chce iść, mam nadzieję że nie będzie nikogo podrywał po drodze....ugh [twoje imię] ogarnij się dopiero go znasz półdnia, po chwili byłam obok jego pokoju ja miałam naprzeciwko swój pokój, raz kosie śmierć, weszłam zobaczyłam go ( kill me please T-T dop.Golden ) że się masturbuje, uchyliłam lekko drzwi i zamknęłam je z powrotem ( T-T dop.golden ).......
-------
Krótki rozdział ale mam nadzieję że się podoba zostawcie coś po sobie xD
To paaa 😇

My Love, My Dear ^^Lust x reader^^Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz