Dupa 2 ani de la internarea lui nico din spital si de la incident...insfarsit sosise si timpul ca nicholas sa se intoarca acasa...si dece zic sa se intoarca...pai pentru ca...tata primise un job nou si trebuia sa plece din tara asa ca sa dus si nicholas cu el...si uite-ne inapoi aici...
-Inapoi acasa-
Nicholas-Haah...casa dulce casa :)
Jake-Fi serios...chiar ti-a lipsit sa fi acasa ?
Nicholas-Fratioare...pe bune acum...acasa e mai bine decat sa fi inchis intr-un spital...sau sa fi plecat din tara...fara vrun prieten...
Jake-Da dar nici aici nu e prea placut nico...Nicholas-Cum asa ? Ce asa de rau incat sa...
Larisa-NICOOOOOOO !!!!! bun venit inapoooooi acasaaa !!!
Jake-Vezi despre ce vorb...
Nicholas-Lariiiiiiiiiii !!!!
Jake-...amintiti-mi si mie cum de sunt ruda cu voi...
Nicholas-Baai...ce mult te-ai schimbat !? :O
Jake-Ba...au trecut 2 ani...Nicholas-Da ma dar 2 ani sunt multi ani...
Jake-Nu chiar...si oricum ce poate sa se schimbe la ea...
Larisa-Adica ce ma sunt urata ?!
Jake-Depinde...
(Lari se uita urat pe mine...ma ia de guler si imi trage una)
Nicholas-Tot te bate ma larisa ? =))))))))))
Jake-Mai taci...
Nicholas-=)))))) ba apropo...de beatris ce sti ?
Jake-Mhhh...ba...nustiu de cand ai plecat nu prea am mai vazut-o...
Nicholas-Nici pe jasminne ?
Jake-Ba cam de la plecarea ta sa destramat toata gasca...Nicholas-Fara mine nu existat ba...
Jake-Nu chiar...beatris cica se intoarce maine acasa...christian e cu sala...si de jasminne nu stiu nimic...
Nicholas-Ok...dabea astept sa ii vad maine...
Jake-Cred ca dabea asteapta sa te vada tot lice-ul...
Nicholas-Si asta...dar totusi ba...trebui sa reunim grupu nostru de mafioti
Jake-Mafioti ? Stai ce ? BA ESTI COCALAR ?!
Nicholas-Ce...nuuu de unde dracu ti-a venit asta ?
Jake-Ba tu nu vorbesti cu dracu...si nici nu zici grup de mafioti :)))))
Nicholas-Bine ba doar grup...
Jake-Cocalarule :)))))
-Ziua cea mare la liceu-
Chris-Ba esti sigur ca vine ?
Dean-Da ma...a zis jake ca trebui sa apara...
Chris-Ok...dabea astept sa vad ce gluma proasta o sa mai zica acum ca nu mai sunt gras :)))
Dean-Fi serios...si gras si slab...nico tot o sa faca glume despre tine :)))))
Chris-Stiu...
Dean-Uite-l ca vine
Nicholas-Saluut baaa !! Chris...baa...
Chris-Stiu stiu...acum sunt prea slab si daca sufla o rafala de vant ma ia pe sus stiu...
Nicholas-Nu ba...vroiam sa iti zic sa imi dai o imbratisare prieteneasca...dar vad ca te-am invatat bine :))))))))))
Chris-Fgm...aaa da...nico el dean fratele lui jasminne
Nicholas-Pari mai inalt decat a zis sora ta ca esti...
Dean-Mda cumva ti-a zis ca sunt si tocilar nu ? :)))))
Nicholas-Oarecum...mai mult a zis ca esti genu ala de baiat dur
Dean-Am fost...din cauza ca am vrut sa impresionez o persoana si mna...
Nicholas-O fata nu ?Dean-Mdeah...
Nicholas-Si ce sa intamplat ?
Dean-Ehh...poveste lunga sa zicem ca am traieste fericita cu altu...Nicholas-Auci...
Dean-Mda...dar tu ? fratele tau zicea ca esti mai rebel :))))
Nicholas-Mnaa...mai repel nu prea...sa zicem ca si eu am avut o problema ca a ta in trecut...si nu sa terminat prea bine...Dean-Am aflat...hey mai sti ceva de idiotu ala ?
Nicholas-Nu...si nici nu imi pasa ma crezi ?Dean-Mhmm...dar de beatrise...mai sti ceva ?
Nicholas-Din cate am auzit...se intoarce azi in tara...Dean-Aha...ok frate daca e mai vorbim trebui sa plec...
Nicholas-Ok boss...pe mai tarziu
Chris-Ba da prietenosi mai sunteti :))))
Nicholas-Macar el stie sa asculte...nu ca alti...Chris-Auci...
Nicholas-Mda...infine mergem ?
Chris-Da...
YOU ARE READING
Povestea lui Jack
ActionCine sunt eu ? Simplu baiat simplu care ajunge sa fie criticat de lume si acuzat ca e psihopat...bine nu ca nu as fi dar infine...sper sa iti placa povestea mea si daca nu...O SA MA VISEZI LA NOAPTE...glumeaaam...sau poate nu...