Mária:,,Ahoj,miláčik!"
Marcel:,,Mária?Si to ty?"
Mária:,,Áno,pusinka.Chýbala som ti?👄"
Marcel:,,Ja som si myslel,že máš zakázanú elekroniku?Ako si sa k nej dostala?!"
Mária:,,Mám pár známosti,ale to nie je dôležité....."
Marcel:,,Ty si utiekla z ústavu?!Práve som tam volal!😨"
Mária:,,Myslíš tých blbcov?Tí ma neudržia od teba,zlatko.....😍"
Marcel:,,Ja nie som zlatko!😠"
Marcel:,,A určite nie tvoj!😡"
Mária:,,To z teba hovorí iba radosť....
Viem ako sa tešíš,že ťa navštívim.😉"Marcel:,,Čože?!Nie!Pre tvoje dobro sa vráť a nehľadaj ma!"
Mária:,,Beháš po tvojej......teda pardón našej.....spálni ako divý!😂"
Marcel:,,Ako to môžeš vedieť?!Ako si ma našla?!Veď som sa presťahoval!AKO?!😱"
Mária:,,Kúzelník neprezrádza svoje triky.😉"
Marcel:,,Lenže ty nie si kúzelník.....😕"
Mária:,,Máš pravdu.Poviem ti to.Aj tak to nikomu nestihneš povedať......."
Marcel:,,😱"
Mária:,,Keď som mala stretnutie so psychiatrom,tak som ho trochu.......na dlhšie omráčila.Vzala som si jeho telefón,cez ktorý som ti napísala.Schovala som sa a ty si zavolal na jeho starý telefón.Prišiel iný psychiater a povedal ti,že som utiekla.On odišiel.Na tom telefóne písalo tvoju adresu.Zapamätala som si to a teraz.......si prezerám tvoju sadu nožov.Krásne,však?"
Marcel:,,Počkať!Ty si v mojom dome?!"
Mária:,,Necítiš pocit viny?Že kvôli tebe bol zavretý nevinný človek?Samozrejme,že nie.Ty nemáš svedomie!To TY si mal byť zavretý v ústave!!TY John Parker!" (poznámka:vymyslený seriový vrah)
Marcel:,,Fajn odhalila si ma,ale nehovor nič.Čím viac slov povieš,tým viac budeš trpieť,pusinka.👄"
Používateľ Marcel sa premenoval na John Parker
Mária:,,Ja som to vedela!Nechápem ako som predtým mohla byť taká slepá!😡"
John Parker:,,Už je to tak,zlatko.Už je to tak.....😊"
Mária:,,Stále nedokážem uveriť,ako si ma dokázal obviniť z vraždy mojej bývalej spolužiačky!Veď všetky dôkazy boli proti tebe!😖😠"
John Parker:,,Vrah neprezrádza ako vraždí!😙"
Mária:,,Fajn!Hodláž ma zabiť?"
John Parker:,,Prečo sa asi obeť volá obeť?😊"
Mária:,,Nenávidím ťa!Zabil si mi rodinu!Tak ti to spočítam...😄"
John Parker:,,Počkať!Ja som ti rodinu nezabil!😠"
Používateľ Mária sa premenoval na Komisárka Merry Janeová
Komisárka M. Janeová:,,Tvoj prípad bol náročný,John Parker.Rada som ťa poznala,no už ťa čaká pohodlné väzenie."
John Parker:,,Nikdy!Pomstím sa ti!Merry Janeová!"
Prípad Komisárky M.Janeovej,ktorý hladal svetoznámeho seriového vraha Johna Parkera bol úspešne dokončený a uzavretý.John Parker si vo Novoštátnej väznici odsedí doživotie.Keď sa jeho stav zhorší,bude prevezený na ústav vo Sv.Martine.Mária Novotná bola prepustená z ústavu,lebo vraždu Melissi Monovej,jej bývalej spolužiačky,spôsobil jej manžel Marcel Novotný alias John Parker.John Parker počas pojednávania bez vysvetlenia zmizol.Doteraz je hľadaný.....
YOU ARE READING
[SMS]-príbehy
HorrorNeznámy: ,,Angelika." Angelika: ,,Kto si?" Neznámy: ,,Som ten čo stojí po tvojom boku. V mojom prípade,pri tvojom okne." Angelika: ...