KTH's POV
"Taehyung oppa yine en üst sıradasın!""Bu gün çok havalı görünüyor!"
"Hep havalı görünüyor!"
Sınav sonuçlarının asılı olduğu panoya son kez bakıp ellerimi ceplerime koydum ve üniversitenin kafeteryasına doğru ilerledim.
"Tae!"
Arkamdan bağıran Seulgi'yi görmezden gelsem de sırtıma atladığında küfür ederek onu yere indirdim.
"Duygularını aldırmış hödük, bir kıza küfretmeye utanmıyor musun?"
"Hayır."
Pişkin pişkin sırıtarak söylediğimde omzuma vurup yanımda yürümeye başladı.
"Sınav notunu gördün mü?"
"Evet! İddiayı kaybettiniz Bay Kim bana şimdi içki ısmarlamak zorundasınız."
Seulgi, çocukluk arkadaşım. Ailelerimizle ikimiz de anlaşamıyor olsakta sözde ailelerimiz sayesinde tanışmış ve kardeş gibi olmuştuk.
"Yürü, alacağım."
"Zengin arkadaşta bir ayrı güzel."
Gözlerimi devirip kolumu omzuna attım ve kafeterya yerine okulun çıkışına doğru yürümeye başladık.
Bu gün ikimizin de dersi yoktu.Okuldan dışarı çıkıp Seulgi'yi taksiye bindirdim ve akşam onu klübe götürme sözüm olduğu için fazla seksi giyinmemesini tembihledim ama beni asla dinlemeyecekti.
MYG's POV
Eve girip mutfağa kafamı uzattım ve çalışanların evde olmadıklarını fark ettim.
Bu gün izin günleri değildi neden yoktular?
Aslında bu gün ben de eve gelmeyecektim , babama öyle söylemiştim ama işlerim erken bitmişti ve ben de eve gelmiştim.
Gerçi babam zaten beni merak etmezdi, evde olmamam onu mutlu bile ederdi sanırım.Odama gidecekken annemle babamın odasından bir ses duydum.
"Minho! Sevgilim, duşta mısın?"
Bu ses anneme ait değildi.
Hayır kesinlikle değildi.
Tüm hücrelerimde hissettiğim öfke ile odaya daldım ve tahmin etmesi kolay olan klişe görüntüyle karşılaştım.
Daha kötü olanıysa ben bu kadını tanıyordum, toplantılarda görmüştüm.
Her neyse, şu an annemin yatağında çıplak mıydı sonuç olarak? Evet.
Odaya girip bana şaşkınlıkla bakan kadına güldüm."Çok mu şaşırdın? Hyeri."
Hyeri üstünü kapatmaya çalıştığında hızla örtüyü çektim ve çıplak olmasından gram etkilenmeyerek yüzüne eğildim.
"Bir tur da ben becereyim mi seni? Fark etmez değil mi senin için?"
Dişlerini sıkarak bana dolu gözlerle baktı.
Zavallı."Yoongi?"
Babam bornozla kapının önünde dikildiğinde yatakta yatan orospuyu gösterdim.
"Bana bunu açıkla."
"Açıklanacak bir şey yok, seni ilgilendirmez."
YOU ARE READING
NISE 偽 | taegi
FanfictionTaehyung'un paletinde elde etmek istediği beyaz Yoongi'nin teniydi.