#MYG's POV
İçkimi yenilerken gözlerimi etrafta gezdirdim.
Seulgi'nin partisine tahmin edileceği üzere herkes atlamıştı, kalabalıktı epey.Mutfaktaki tezgahtan beyaz ve bitter çikolatalarla dolu bir kaseyi elime alıp tabureye oturdum ve şampanya doldurup çikolataları ağzıma atmaya başladım.
Telefonuma gelen mesaj tıkınmama mani olurken ekranda gördüğüm isim yüzünden boğulacaktım.
Chanyeol
Baekhyun'un olduğu yerin konumunu at, hemen.Yoongi
Ne bileyim ben nerde olduğunuChanyeol
Attığı snap te sen de varsın çünküSiktir.
Yoongi
Taehyung da burdaChanyeol
O halde onu oyalaman gerekecek güzelim, aksi takdirde sevgilinin güzel yüzüne uzun bir süre pansuman yaparsın.Yoongi
Ona vurabileceğini mi sanıyorsun? :d
Ben de burdayım beyinsiz herif.Chanyeol
Yoongi dediğimi yaptığımı ne zaman kavrayacaksın sen?
Sorun çıkaracağımdan emin olabilirsin, adresi atarsan sadece Baek ile konuşacağım.Yoongi
Sikeyim.
Olmaz.Chanyeol
Kaşınıyorsun?Yoongi
Bir olay çıkarırsan ölürsün Park Chanyeol.*konum*
Chanyeol
Sonunda.Oflayarak telefonu kapatıp cebime koydum.
Şimdi ne yapmalıydım? Taehyung'u burdan uzaklaştırsa mıydım?Ama onu kandırmak istemiyordum, zaten aramızda yeterince büyük bir sır vardı.
Ben bunları düşünürken çikolataları seri bir şekilde ağzıma tıktığımı fark etmemiştim.
Boş kasede ellerimi gezdirip bitmek üzere olan şampanyayı kafaya diktim ve onları orda bırakarak kalabalığın arasına karıştım.Yüksek müzik sesi beni pek rahatsız etmezdi alışık olduğum için ama şimdi kulaklarım uğulduyordu.
Elimi duvara dayayıp bir süre gözlerimi kapattım, tam daha iyi hissediyor gibi olmuştum ki belimde hissettiğim elle kaşlarımı çatıp kim olduğuna bakmadan bileği kavradığım gibi bedeni yüz üstü duvara yapıştırıp kolunu sırtında sabitledim.Evet bazen böyle tuhaf reflekslerim devreye giriyordu.
"Ne oluyor ya?"
Taehyung kafası duvara dayalı olduğu için zar zor konuştuğunda şaşkınlığımı üzerimden atıp bileğini bıraktım.
"Ha, sen miydin?"
Bana garip garip bakarak kafasını salladı.
"Acıdı mı?"
"Güçlü olduğunun farkında değilsin sanırım."
"Kızardı kesin."
Kendi kendime oflayıp bileğini kavradım ve kızarıp kızarmadığına baktım, pek güç uygulamamıştım sanırım.
Gülmeye başladığında kaşlarımı çatarak kafamı kaldırdım.
"Hey, komik olan ne?"
YOU ARE READING
NISE 偽 | taegi
FanfictionTaehyung'un paletinde elde etmek istediği beyaz Yoongi'nin teniydi.