Ablamın üniversiteyi bitirme şerefine bir piknik veriyorduk.Tüm aile oradaydık.Kavgalı olduğumuz halamdan tutunda canımdan çok sevdiğim kuzenlerime kadar.İlk bakışta herkes mutlu gözüksede arkaplanda neler döndüğünü herkes çok iyi biliyordu.Herkesin yüzündeki o bu piknik iyi ki var şeklindeki sahte gülüş çok belli oluyordu.Ama kazasız belasız da devam edebiliyorduk çünkü herkes rolünü iyi oynuyordu.
(Bu arada kendimi tanıtayım.Ben Emir.Yaşım daha 14.Ama bu yaşta bu maceraları bana yaşayacağımı önceden söyleselerdi kattiyen inanmazdım.)
Herkes rölünü iyi oynuyordu fakat en küçük kargaşada bu kavgalı ailenin her bireyi patlamaya hazır bir bombaydı.Ne kadar esrarengiz değil mi ? Aslında değil.Kavganın tek sebebi ise mirastan kalan paranın bölüşülmesi.
Para yüzünden süren bu kavga 2 senedir devam ediyordu ve en çok biz küçükleri rahatsız ediyordu.Piknik esnasında aradan bir zaman geçti.Halam küçük kuzenim Ceylin'i güvenli yerlerde gezdirmemi söyledi.Bende tuttum elinden başladık etrafı gezmeye,doğanın o güzel kokusunu tatmaya.Doğa güzeldi evet ama içimde hoş olmayan bişeyler vardı.Sanki o hiç güvenmediğim 6.hislerim bana bir çağrıda bulunuyordu.Aldırış etmemeye çalışarak yürümeye devam ettim.Ama attığım her adımda daha kuvvetlenen bu his kuzenimi alıp geri dönmemi söylüyordu bana.Hislerime karşı koyarak yürümeye devam ettim.İlerlediğimizde küçük mavi bir top gördük kuzenimle.Kuzen görünce hayvanlar gibi istedi top oynamayı.Bende kıyamadım hadi git getir de voleybol oynayalım dedim.O topu alana kadar bende kayalıkların üstüne oturmuş manzarayı izliyordum.Manzara gerçekten güzeldi.İçimden ne kadar güzel bir yere geldiğimiz konusunda düşünmeye başlamışken sol taraftan bir çığlık sesi geldi.Sesi hemen tanıdım.Bu kuzenimin sesiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİKNİK - Bölüm 1 (Başlangıç)
FantasyWatpad'de yazdığım ilk macera ve fantastiklik içerin hikayem.Umarım keyifle okursunuz.:)