Hızlı okula girdi genç kız.Elinde yari açık çantası,içinde görünen eşyaları.
Merdivenlerden hızla çıkıp diğer yandan inci küpelerini takmaya çalışıyordu,yine ve yeniden geç kalmıştı.
İçerisinden tel toka çıkartıp saçını düzeltti genç kız,insanlara çarpa çarpa ilerledi.
~
Üstünü düzeltip fuşya rengindeki tütüsünü baktı.Büyük salon kapısını açıp narin ve mahçup sahneye çıktı.
Derin bir nefes alıp kollarını yukarıya kavradı,ayak parmak uçlarına yükselip kendini kulağında ki melodiye bıraktı.
Kolları yaptığı hareketlere ahenk içinde figür yaparken kendi etrafında dönüp yukarıya yükseldi.
Elindeki çubuğu döndürüp etrafına sardı,bir anda kulağına piyona sesi doldururken daha da hırslandı.
Bu git gide daha da hücrelerini ele geçirdi,figürleri anlam kazanmaya başladı,elinde ki renkli çubuk delicesine döndü.
Yavaşlayıp ellerini dışarıya dönük bir biçimde yapıp sol ayağını sağ ayağının önüne koydu,gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.
Kendi etrafında döndükten hemen sonra bacaklarını açıp sağ ayağını yukarıya kaldırdı,elleri yarı havada dururken kendi tek ayakta durmakda zorlanıyordu.
Müziğin ritmi yavaş yavaş azalırken durduğu pozisyonu bozdu.İki adımlayıp tekrar yukarıya yükseldikten sonra selamını verip koşarak salondan çıktı.Kızların olduğu yere girerken ayağında ki puontlarını çıkarttı.Ayaklarını ovaladıktan sonra kendi arkaya yaslandı.
"Bahar!Yavuz bey seni çağırıyor!"
"Şaşırdık mı?Hayır!"
"Kızlar yapmayın böyle!Meraklısı değilim bende o adamın herhalde!"
"Açıkla o zaman !Gece yarısı arabasından indiğini!"
Selam!Bir yavbah kurgusu!
İlk defa yazıyorum,hatam olduysa kusura bakmayın!
Bu arada balerin degilim,sadece aklıma böyle bir kurgu geldi.Yb ne zaman bilmiyorum,sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Sonra?
Teen FictionGözleri gözlerime,elleri ellerime,kalbi kalbime değsin istiyorum. "Ya sonra?"dedin çatallaşmış sesiyle. "Sonra...hep mutlu olacağız!" "Sonumuz mutsuz biterse!" "Bilirsin,ben mutlu sonları hiç sevmem!"