Era o dimineata superba de toamna. Din fericire inca eram in vacanta si nu incepusem facultatea, asa ca puteam sa dorm cat voiam fara sa fiu stresata ca intarzii. M-am ridicat din pat, mi-am luat telefonul si m-am dus pe balcon ca sa iau micul dejun. Mama avusese grija sa imi pregateasca totul si pe masa de sticla imi lasase un biletel "Buna dimineata, draga mea. Ti-am pregatit clatitele tale preferate cu miere si un fresh de portocale. Sper sa iti placa. Pofta buna, cu drag mama.'' Dupa ce am terminat de mancat am primit un mesaj de la o prietena sa iesim prin oras sa ne plimbam. M-am dus sa ma aranjez pentru iesire. Eram foarte fericita, deoarece nu ma mai vazusem cu ea de mult si voiam sa o revad. Dupa inca cateva ore am plecat in drum spre mall. In timp ce asteptam autobuzul am remarcat o persoana foarte cunoscuta pe care o mai vazusem in timpul liceului. Cand a sosit autobuzul m-am urcat repede sperand sa nu ma vada si m-am asigurat ca nu urca si aceasta. Puteam sa merg linistita fara sa dau de el. La scurt timp am auzit o voce de baiat langa mine ''Buna. Locul de langa tine este ocupat?''. Cand m-am intors am ramas socata. Toate sperantele mele ca acea voce sa nu fie a lui s-au dus pe apa sambetei. M-am uitat la el si i-am raspuns ca este liber. De ce tocmai azi? De ce tu? Nici aici nu scap de tine? Acestea erau intrebarile care faceau ravagii in capul meu.
Dupa cateva minute bune de calatorit alaturi de el, acesta a coborat cu o statie inaintea mea. Eram atat de fericita ca nu merge in acelasi loc cu mine. M-am ridicat si m-am dus spre usa pentru a cobori si a ma indrepta spre locul unde ma intalneam cu prietena mea.
In timp ce mergeam am primit un telefon de la ea sa imi spuna ca mai intarzie putin si ca are o surpriza pentru mine. Oare ce surpriza putea sa imi faca? M-am dus in mall la o cafenea si am asteptat-o acolo. La un sfert de ora dupa ce m-a sunat si-a facut aparitia.
- Museee!
Cand m-am intors am vazut-o langa un baiat cu care vorbea. Nu! Nu! Nu se poate asa ceva!
Cum sa fie el? De ce el? Ce cauta aici si acum?
- Ce treaba aveai cu baiatul acela, ma rog? am intrebat-o iritata. Doar stii cine e!
- Stiu, stiu. Doar m-a intrebat unde poate gasi ceva si i-am raspuns. Si inca ceva, mi-a spus sa iti transmit ca esti mult mai frumoasa, a spus aceasta razand.
- Fugi de aici, i-am raspuns razand si impingand-o usor.
- Hai ca stiu ca iti place de el.
- Nu mai imi place de el de mult...inca de cand eram la liceu...nu m-am mai gandit la el si a disparut din mintea mea. Mai putin cand il vedeam pe strada in drum spre sala. Ma bucuram sa-l vad cu toate ca n-am mai vorbit.
- Nu stii niciodata ce iti rezerva viitorul. Hai sa mergem acum sa ne plimbam. Dupa cateva ore de colindat magazinele si probat ne-am asezat la un restaurant sa mancam. Cand am vrut sa comandam, ospatarul a venit la noi cu un buchet de trandafiri.
- Domnisoara Musette? Acesta este pentru dumneavoastra.
- Stati putin, de la cine? Este o greseala.
- Din pacate nu va pot spune domnisoara.
Dupa ce am comandat am ramas putin ganditoare in timp ce priveam buchetul de flori. M-am uitat la Iris si i-am spus:
- Este posibil sa fie de la cine cred eu?
- Orice este posibil, a raspuns razand. Totusi, recunoaste ca iti place.
- Ce prietena am si eu...
La scurt timp a sosit si comanda noastra si am inceput sa mancam. Totul a fost atat de bun si satios. Dupa ce am platit ne-am ridicat sa plecam ca sa mergem acasa la ea. Ne-am urcat intr-un taxi si dupa 10 minute acesta s-a defectat.
- Nu cred! Ce facem acum? intreba nervoasa Iris.
- O sa va chem alta masina ca sa finalizam comanda. Scuzati-ma domnisoara!
In timp ce asteptam alt taxi o masina straina a oprit langa noi. Cand geamul soferului a fost lasat jos am avut un soc.
- Iar tu? am tipat la el.
- Scuza-ma ca am vrut sa va ajut.
- Esti incredibil! Apari peste tot! Pleaca de aici, acum!
- Si daca nu vreau, ce patesc? a spus acesta zambind.
Salvarea mea a venit la timp. Chiar atunci ne-a venit masina si am fugit in ea. M-am urcat si am aruncat o ultima privire la masina neagra in care se afla acel baiat. Privirile noastre s-au intersectat pentru cateva secunde pana cand am inchis geamul si am plecat.
Tot drumul nimeni nu a scos o vorba. Ma tot gandeam la el si nu voiam lucrul asta. De ce apare in viata mea tocmai acum dupa atata timp? De ce? Cand nu ma mai gandesc la el apare pe nepusa masa in diferite locuri. Nu vreau sa il mai vad! Nu mai vreau sa ma gandesc la el!
Tocmai cand am terminat sa ma gandesc la asta am ajuns. Ce bucurie pe mine. Am coborat din taxi si ne-am dus in casa. Urma seara fetelor. Nu am mai avut parte de una de mult. Ne-am schimbat, am dat drumul la muzica si am inceput sa dansam. Ce seara minunata.
Nicium vecin care sa ne deranjeze, niciun bebelus care sa planga si sa ne strice cheful. Totul era minunat.
CITEȘTI
Optsprezece bujori
RomanceMusette, o studenta din Bucuresti este urmarita de un gand care nu ii da pace, "baiatul necunoscut". Oricat de mult ar incearca sa il uite, aceasta nu reuseste. Oare pana la finalul anului va scapa de acest gand? Va intalni pe altcineva? '' - De ce...