Ennen kuin aloitan, pliis, älkää ottako niin pahasti itteenne.
ELI. Wattpad on täynnä kakaroita. Teille, onnea! Pääsit yläasteelle, onko hienoa olla iso tyttö/poika? Joo, no saattaa nousta kysymys, että kuinka vanha minä sitten olen, onko minulla oikeutta valittaa lapsista, jotka ovat vain 4 vuotta nuoremia, no vittu joo on. "Nokun mun vanhempien ikäero on 8 vuotta ja se on ihan ok", ni niin vittu on mutta sun faijas panee mutsias perseeseen autotallissa ja maksaa laskuja, 12v lapset Suomessa ei. Toivottavasti.
No ehkä mulla ei oo oikeutta valittaa, mutta vitun sama. Lapset, kuunnelkaa nyt tästä:
Prologi ei ole kappale 1. Se ei ole lyhyt kappale, jossa tehään tönkkö aloitus ja kerrotaan päähenkilön perheestä jumalauta. Siinä kuuluu kertoo se vitun mystinen tapahtuma 800 vuotta sitten, jonka takia viimeinen lohikäärmeen muna on kuolemassa, tai sitten siinä kerrotaan mitä se mega paha pahis sielä jossain kemianlabrassaan juonii. Se EI ole lyhyt ja paska luku nro 1. Kiitos.
Ja jos saan vielä vittuuntua enemmän, niin vitutuksen paskamaisella voimalla ja kunnialla kuvaisin vielä ärtymykseni tälläiseen seikkaan - Eikun odotappas hetki. Ollaan Wattpadissa, vittu, kirjoitetaan tarinamuotoon. Näin:
"Piip piip piip!
Mistä tuo kamala meteli tuli? Voihkaisin ja heittäydyin mahalleni höyhensängyssäni kun herätyskello soi vieressäni. Halusin vain nukkua, oliko se liikaa pyydetty? Heitin pääni taakse ja pakotin kirvelevät silmäni auki. Läiskäisin kädelläni mokoman kapistuksen pois päältä ja nousin ylös.
Tajusin nukkuneeni pommiin ja kiiruhdin vaatekaapilleni. Valitsin mustan Adidas hupparini ja valkoiset farkut..." Saatana mun sielunjämät kuolee ku kirjotan tota.
Ja sitten se kattoo peiliin ja joko a. Hiukset on kamalat unen jäljiltä tai sitten b. Näytän kamalalta. Kumminkin, muista kuvailla hahmosi ulkonäkö tässä kohdassa, koska se on tärkein asia hänessä. No sori ei vittu oo, mut tee sillain joka tapauksessa.
Sitten, siirrä hahmosi alakertaan ja kuvaa turhaa ja tajuutte idean.
Tämä on niin originaali, että jopa pitsa kalpenee sen vierellä. Oikeesti, ihmiset, lapset, paskiaiset, keksikää jotain muuta! Mua ei kiinnosta pätkääkään jonkun samaistuttavan henkilön alkurutiini, joka vihaa maanantaita ja kouluja ja rakastaa pitsaa. Ei se auta, vaikka tietäisin hahmon ulkonäön, se on silti vittu Bella Twilightistä.
Joo, vittu ranttasin just Wattpadissa 12 vuotiaille just meilkein Angst-lapsille, ja se on tyyliin sama, ku menisin Facebookkin valittaan nyyttikesteistä.