Iş Ortağım

320 5 7
                                    

Gözlerimi açamıyordum. Biri elimi tutuyordu kim bilmiyorum. Tanımadığım bir erkek sesi, sanırım elimi tutana sordu.

D: Neyi oluyorsunuz?

K: Benim arkadaşımın kardeşi.

D: Peki o zaman uyandığında haber verin.

K: Peki saolun doktor bey.

Kimdi bu, beni nerden tanıyordu ve ben neden onu tanımıyordum. Elini bırakmak istiyordum fakat yapamiyordum. Bileğim çok acıyordu. Sanırım burktum.

Yavaşça açtım gözlerimi.

K: Kızım sen manyak misin! Niye arabanın önüne atıyorsun kendini. Son anda duramasam birşey olabilirdi farkındaysan. Yine de ucuz atlattin.

Demişti tek solukta.

H: Ben özür dilerim, son anda farkettim birşey yapamadım işte.

1 sen bana çarpmadiysan nasıl bayıldım, 2 sen beni nerden tanıyorsun, 3 ben seni ilk kez görüyorum.

K: Korktuğun için bayılmışsın 1, Aksel benim en yakın arkadasim fotoğraflarıni telefonunda görmüştüm 2 ve ben Ingiltere' den yeni geldim yani 1 ay oldu bu da 3.

H: Peki öyle olsun. Telefonum nerde?

K: Bende, yani cebinden düşmüştü ben cebime koydum. Bi de sevgilin arayip durdu ama açmadım ben yanlış anlasilir falan diye.

H: Benim sevgilim yok ki.

K: ' tatlım' diye kaydettiğin kim o zaman? Yani şey o kadar arayınca sevgilin sandım ben.

H: Aksel o yani tatlım olan sevgilim değil abim.

K: Iyiymiş. Ben Aksel'e haber vermedim. Istersen haber verebilirim güzelim.

H: Olur.

Aksel geldikten sonra;

A: Hazal nasıl oldu bu, ne zaman oldu, bana ne zaman haber vere

H: Abii bi susar mısın lütfen. Önemli bişeyim yok bileğimi burktum o kadar. Iyiyim ben. Anneme haber vermedin değil mi?

A: Çok merak ettim ama anneme haber vermedin telaş yapmasın diye. Bu arada siz nerde tanıştınız?

K: Hazal'a çarpan ben oluncaa

A:" Yuh sen mi çarptın" deyip göz kırparak omzuna yumruğu geçirdi.

H: Abi Kerem'in suçu yok

K-A: hahahahaha

K: Hazal çok safsın

A: Hazal kızım kafanı mi vurdun sen ya

H: N' oluyor ya?

K: Güzelim bu hareketi her zaman yaparız biz.

A: Doğru söylüyor iş ortağın.

K: Ne!

H: Iş arkadaşı mı ne yaniii

A: Aynen öyle annelerimiz ortak.

K: Şansa bak sen iş arkadaşımla nasıl tanışıyorum.

H: Peki annem yıllardır senin annenle ortak biz nasıl karşılaşamadık ben hala anlamıyorum.

A: Kafanı derslerden kaldırıp benimle takılsaydin tanışırdın kardeşim.

H: BirazCIK haklı olabilirsin tabi.

A: "CIK" olmaaazzz Bayaa olur kardeşimm.

H: Yaaaa

K: Uğraşma kızla artık Aksel

H: Adamsın ya

K: Ben uğraşıcam

H: Lafımı geri alıyorum öküzsün Kerem.

A: Kerem abi olucak o. Ayrıca öküz falan ne Hazal.

K: Abi demene gerek yok ama öküzlük konusunda Aksel'e katılıyorum.

H: Gidiyorum ben deyip ayağa kalkmamla gözümün kararması bir oldu.

Canim AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin