Bana Nefes Ol

34 1 0
                                    

(Nefesin Ağzından)

Alaz birden benden uzaklaştı neden uzaklaştığını anlamak için kapalı olan gözlerimi açtığımda karşımda yüzünde çözemediğim bir ifadeyle duruyordu.

N:Alaz ne oldu?
A:Benim tek derdim sana acı çektirmekti sana bunu yapamam
Ne demek istediğini anlamamıştım ben ne demek istiyorsun dercesine kaşlarını çatarken, söze girdim
N:Alaz bana ne olduğunu açıklayacakmisin artık
A:Benim adım alaz değil bana alaz demekten vazgeç artık !
N:Nee!
A:Bana bak nefes sana herşeyi uzun uzun anlatamam ama kısacası özet geçecek olursak amcan olacak şerefsiz benim annemle babamı benden aldı abim ortalıkta yok bı abim olduğunu daha yeni öğrendim. Ailemi senin amcanın öldürdüğünü öğrendiğim zaman içinde öylebi nefret büyüdü ki intikamimi amcandan seninle alacaktım. Ama sen öyle masum öyle temizsin ki!
(Nefesin Ağzından)
Kalbim ağrıyor amcam katilmiydi inanmıyorum inanmak istemiyorum sevdiğim adamda bana olan duygularında yalan söylemişti bana bu benim en büyük çöküşüm en büyük yıkılışımdi. Gözlerimdeki birikmiş yaşlar tek tek düşerken hemen kendime çeki düzen verip
N:Amcam katil mi? Ben senelerdir bı katille aynı evde mi yaşamışim. Sen bana naptiginin farkında mısın? Bütün hayatımı yerle bir ettin Alaz yada adın her neyse ben gidiyorum daha fazla kalamam burda benden uzak dur! Herşeyimi elimden aldın şu koca dünyada bir tek amcam vardı birde Ss.. sen onuda elimden aldin.
(Tahirin Ağzından)

Elimi boynuma atarak odada bı otarafa bı bu tarafa gidiyordum sinirden ne yapacağımı bilmez haldeydim nefes gözleri dolu nefretle bana bakıyordu söyledikleri doğruydu onun hayatındaki tek ailesinin katil olduğunu öğrenmesi büyük trajedi olmuştu. Ellerimle yüzünü okşamaya başladım.

T:Nefesim benim Adim Tahir Kaleli sana hissettiklerim yalan değil di. İlk başta sana intikam için yaklaştım doğru ama sana sevdaluyum ben be kızım!
(Nefes hemen ellerimi tutarak ittirdi)
N:Sakin sakın bana yaklaşmaya çalışma senden nefret ediyorum Tahir Kaleli nefret..
(Nefesin Ağzından)
Hem bağırıyordum hem ağlıyordum onu ne kadar sevsemde içimdeki güven duygusu yok olmuştu bikere artık ona güvenemezdim. Hemen esyalarimi alıp odadan çıktım Alazda ayy pardon Tahirdi dimi oda pesimden bağırarak geliyordu kolumdam tuttu ve beni kendine doğru çekti birden dudaklarimiz birleşti . Karşılık vermemeliydim vermedim de. Sonra o sinirle tokat attım kendini geri çekti
N:Sana sakin bir daha bana dokunma dedim sakin.
T:Nefesim etma beni sensiz bırakma
N:Bitti artık sana güvenmiyorum sakin karşıma çıkma Tahir Kaleli.
(Nefesin Ağzından)

Evden çıktım sadece kosuyordum amcamı geçirdiğimiz o güzel günleri düşünmeye başladım amcam katildi bunun hesabını sorucam ondan. Eve doğru gitmek için taksiye ağladım yaklaşık 1saat sonra evdeydim tabi yolda amcamı aradim ve hemen eve gelmesini söyledim. Eve gelmistim amcam benden sonra 15dakima arayla geldi ama yanında iş ortağı olarak tanıttığı biri vardı Vedat Sayar

N: Hoşgeldin amca gel geç otur bişey konuşmam lazım seninle. Ama yanındaki arkadaşının yanında rezil olmak istemiyorsan çıkart ortağını
Ü:Ne oldu kızım hayırdır bu yüzünün hali ne ağladın mi sen? Hem ne rezil olması??
Şaşkın bakışlarla bana bakıyor o an tiksindim ondan .
N:Sen istedin. Amca sen nasıl böyle bişey yaparsın sen nasıl katil olursun sen nasıl bı cana kiyarsin aklım almıyor deliricem aklımı kaybedicem sen eli kanlı bı katılsın bı çocuğun anne ve babasını elinden almışsın aaa bı dakika benim annemle babam öldü bunu sen söylemiştin yoksa annemle babamı da seni öldürdün.!
Sinirden her yeri birbirine katmıştım en son elime geçirdiğim vazoyuda amcamın kafasına firlatayim derken onun iş ortağı olan Vedat Sayarin kafasına geldi 😂
N:Ayy pardon çok özür dilerim! Bakayım birşey olmuş mu?
V: Önemli bir şey yok durun lütfen!
N:Ne demek önemli bişey yok ben yaptım ben ama size çıkmanizi söylemiştim ben sizin hataniz!
V:Şuan çok sinirlisiniz biraz hava almak istermisiniz?
N:Sizene benim sınırlı olup olmamamdan deyip amcam olacak kişiye baktım
N:Benim hayatımın içine ettin ölsem affetmem seni! Bundan sonra senin yüzünü bile görmek istemiyorum. Deyip evden dışarı çıktım sahihe gittim avazim çıktığı kadar ağlıyordum 'ne istediniz günahsız insanlardan ne istediniz' diye bagira bağıra. Arkamdan omuzuma değen bı elle irkildim.
Gelen kişi Vedat Sayar'di
V:Konuşmak ister misin?
N:Hiçbirsey sormayın bana ben biraz düşünmek istiyorum.
V:Peki!
(Vedat Sayar'ın Ağzından)
Yanına oturdugumda o denizi seyreden o güzel yosun rengi gözleriyle birden bana dönüp aglamaya başladı bende sarıldım içimden dedim ki eski karim'a ne kadarda benziyor yoksa bu bana bı işaretmi yaptığım hataları tekrar yapmıyim diye hediyemi gönderildin bana sen! Evet kesin öylesin bana hediye Seni kimselerin eline brakmam Nefes Zorlu benimsin benimmmmm.
N:Ben gidiyorum.
V:Nereye ben brakayim sizi?
N:Yok gerek yok ben arkadaşımın yanına gidicem eve dönemem artık gidemem yüzünü görmek istemiyorum.
V:Ben brakayim böyle bu halde bırakmak istemiyorum sizi.
N:Peki.
(Nefesin Ağzından)
Arabaya bindik beni gideceğim yere kadar bırakacaktı aklıma birden alaz geldi yaa pardon Tahir ellerinin yumuşaklığı kokusunun muazzamligi o aklıma geldiğinde tekrar hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.kendimi tutamiyordum Vedat Sayar bana bakarak.
V:Nefes bana bak seni tanıyalı daha 3 saat olmamıştır ama o güzel gözlerine yazık ağlamak yakışmıyor sana anlaştık mı ?
N:Ben biraz uyusam geldiğimizde sen uyandirirsin beni olur mu ?
V:Olur
(Vedat SAYAR'IN Ağzından)
Nefes uyumustu bende bunu fırsat bilip çantasından telefonunu çıkarttım ve dinleme cihazını içine yerleştirdim herşeyini bilmek istiyorum herşeyini .! Benim olacaksin benim ...

Bu bölüm biraz kısa oldu arkadaşlar kusura bakmayın hiç vaktim olmuyor yardımcı senaryo yazan birini aldım bölümler daha uzun ve gününde paylaşılacak artık! Sizi seviyorum kendinize iyi bakın ve yorum yapmayı unutmayın sakın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana Nefes OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin