Martinus:
Byl jsem u lavičky v 17:16. Sedl jsem si a najednou jsem viděl takovou překrásnou dívku. Oči jsem na ní mohl nechat.Po chvíli jsem zjistil, že je to moje Lenička, jen moje. Mohl jsem se v tich jejích očích utopit jak jsou přenádherné. „Ahoj“ řekl jsem a ukázal jsem na lavičku aby si sedla. Udělala tak a chvilku jsme si povídali. „To jsou krásné šaty, Leni.“ řekl jsem a ona neváhala a políbila mě, ale nebyl to normální polibek, byl to láskyplný a krásný polibek. Líbala mě asi pět minut než náš vyrušily něčí hlasy, povědomé hlasy.
„Macu? Kájo? Co tu děláte? “ zamumlal jsem trochu zmateně, oni si přisedli a kouknul jsem na ně...
Marcus:
Jen jsem viděl nastrojeného Martinuse, ale už jsem tušil, že jde za Lenkou. „Kam jdeš?“ zeptal jsem se ho a on jen zamumlal „Na rande s Leničkou, máme se sejít v 17:17 u lavičky, musím jít tak ahoj“ jen to dořekl a zaklapli se dveře. Chvíli jsem přemýšlel o tom co řekl a najednou mi to došlo. „On má rande ve stejný den, čas, ale díky bohu, že ne i na stejném místě.“ zamumlal jsem si pro sebe a už se chystal k odchodu k soše.Došel jsem tam a zachvilku tam přišla Karolínka. Byla přenádherná, jako princezna z pohádky. Koukal jsem na ní jako na obrázek. Přišla ke mě blíže a já ju slušně pozdravil a ona mě taky. „Ahoj princezno, neutekla jsi z hradu?“ zalichotil jsem jí a ona se na mě usmála. Neubehlo ani půl vteřiny a její jemné, plné a měkké rtíky byly přitisklé na mých. Chvilku jsme si hráli se rty pak jsme zapojily i jazyky.
Vzpomněl jsem si na Tinuse jak říkal, že má rande s Lenkou u lavičky. „Mám nápad.“ řekl jsem a Kája přikývla. „Jaký?“ řekla a já pokračoval. „Martinus s Lenkou mají taky rande, co kdybychom šli za nimi?“ ona mi neodporovala a šli jsme k lavičce kde se měli sejít Lenka s Martinusem.
Byli jsme kousek od lavičky a viděli tam Lenku s Martinusem jak je líbají. „A ty jsi Lenkou příbuzná?“ zeptal jsem se jí zvědavě a ona mi odpověděla. „Ne, jsme nejlepší kamarádky.“ odpověděla s úsměvem a přišli jsme k lavičce.
„Ahoj.“ řekl jsem a Tinus odlepil své rty od Lenky a koukal na nás. Pochvíli znej něco vypadlo, ale to jsme si prisedli k nim a povídali si...Chcete i pohledy holek? Napište do komentářů nebo hlasujte❤.
Kdyby byly chyby v pravopisu tak taky napište do komentářů a já to opravím.❤
Tak zas u další kapči papa.
Díky za to, že tenhle příběh čtěte.❤❤
ČTEŠ
Football match / Marcus & Martinus
RomanceByl to obyčejný fotbalový zápas a došli tam holky jménem Kája a Lenka které se hned zamilovaly do kluků Gunnarsenů...