Okuldan sonra
Aish bu dersten nefret ediyorum. Kim matematik dersini severki. Bu soruları kolaylıkla çözüyorum ama çok sıkıldım. Neyse sonunda ödev bitti. Simdi sirada alışverişte. İstediğim gibi alcam herseyi. Neyse üstümü giyinip otobüse yürüdüm. Otobüsten inerken birisine çarptım ama kim olduğuna bakamadim yoksa durak kacicakti. Kim olduğunu bilmediğim çocuk özür dilerim dedi. Varya parfümü mokemmel mutus kokuyordu. Neyse AVM ye gittim. Dediklerimden baska bi tanede kot etek aldım.Buna bayıldım. Neyse. Simdi eve gidiyorum. Eve gittiğimde babam evdeydi. Allah kahretsin. Bana döndü o elindekiler ne dedi. Bende "b-biraz alışveriş yaptım." Biz sana parayı alışveriş yap diyemi veriyoruz he bundan sonra okula yürüyerek gidiceksin!!! 😣Diye kızdı bana. Bende tamam diyip odama çıktım. Kesin parayı benden alıp erkek kardeşime vericeklerdi. Okey bi karar aldım okulun son günü birkaç eşyamı alıp kacicam bıktım bu üvey aileden. Ama hazirlanmam lazım. Ormana gidicem bir gecemi orda geçirip artık yolum nereye eserse. Yanima dağ çantası alicam. Icine çadır, el feneri, tulum, bi kaç giysi vs. koydum. Özellikle annemden bana kalan kitabı koydum. Ve kolyemide. Aslinda hiç çıkarmıyorum. Hatta üvey ailem onu satmak istedi kaç kere ama dayak yemeyi tercih ettim. Neyse uyuyim bari su çantayı sakladıktan sonra.
Karne günü
Evet çok heyecanlıyım bugün büyük gün. Deniz ile son bi kez vedalasip gidicem. Üstüme aldığım kot etek ve üstüne beyaz bi tişört giydim. Beni görenler sasirdi çünkü birazcıkta makyaj yapmistim saçlarımı salmistim. Fıstık gibi kiz olmuştum. Deniz her ne kadar sana çok önemli bisi solicem bulusmamiz lazim desede kabul etmedim. Simdi söyle dedim oda tamam çıkışta söyliyicem Dedi.
Çıkışta
"Elif, ben.... ben senden çok hoşlanıyorum benimle çıkarmısın ?"Evet arkadaşlar bu bölümde biraz kisa oldu ama bidahaki bölüm uzun olucak vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Saranghee 💖😍💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerine Ulasmaktan KORKMA
AdventureEvlat ayrımcılığı yapan bir baba ve bıkmış olan bir kiz .Kaçıyor ... Basina turlu turlu maceralar geliyor ...