Karşımda gördüğüm kişiyle şoka uğradım. Bu sürtükun burda ne işi var. Bide Can'in koluna girmiş sürtük işte. Alya kendine gel sanane can dan gebersin piç.
Kapıyı Alper açtığı zaman kapının önüne gelip sürtükun önüne geçtim "sen giremezsin" dedim. Can'ın koluna iyice yapışıp "sanane sen git ben burda kalcam " can a dönüp "dimi sevgilim?"cana dönüp "o zaman sevgilinde giremez hadi uzaa" Alper "Alya napiyon kızım bırak girsin." "Alper benim sinirimi bozma lan zaten .."canları göstererek "bunlari senin hatrin için aliyorum eve bu sürtük eve girez anladin?" Sürtük ağzını yaya yaya konusmaya başladı "sevgilim bana sürtük dedi bişey demiyicek misin?" "Yalan mi Hande sürtük deil misin neyse Alya sende çekil şuradan geçelim götüm dondu.
Iceri geçince salondaki koltuklara oturduk ben ve Alper iki tane tekli koltukta üçlü koltukta ise hande cana yapışmış bir şekilde , fatih ve çağrı da yerde oturuyorlardı. Telefonum çalinca tüm gözler bana döndü telefonumu alıp kimin aradığına baktım arayan Arda idi Arda, benim ve Alper'in en iyi arkadaşimiz kardeşimiz ama şu an amerikada . Bizden biraz büyük
Bizden baya büyük olmasına rağmen abi dememize kızar hoş kızmasa da demem kimseye abi demedim şimdiye kadar tabi Mahmut abi hariç o benim arenaya katılmamı sağlayan ve benim ve Alper in dövüş yapmayı ögreten kişi. Arda 26 yaşinda çok seviyom lan ben bu çocuğu tabi arkadaş olarak (hemn fesat anlamayin calarim sjsjsjdj)
Telefonu açıp "ooooo arda bey siz bizi ararmisiniz " " tabiki askmmm aramazmiyimm senin gibi taş kizi bulmusum kaybedermiyim ." Biz ardayla hep böyle konuşuruz Alper ile de genlede böyle konuşuruz ama Arda bana hep askm der sadece Alper ve Ardaya kizmam geri kalan kimse bana böyle hitap edemez .
" askm evde kim var değişik değişik sesler geliyor yoksa.."lafını kesip devam ettim Alper beyin arkadaşları " "telefonu hoparlöre al "tmm " "aldım""lan Alper swnin gelmişini geçmişini sikerim lan o telefona niye bakmiyon lan " Alper "lan odada unuttum nolcak lan Alya yi ara iste burdan konuşuruz ." Iyi Alya askm sevgili yapmiyon dimi ağzına ederim kızım senin""Alper "yok lan Alya kim sevgili kim" Arda "afferin benim aşkıma " "kes arda ne zaman geliyon lan özledim" gerçekten özlemiştim. " valla bende özledim bu arada kapida götüm dondu. " ne kaidamiydi lan tabi ya elimi qlnima vurup kaiyi açmay gittim kapida Arda yi gördüm hemen üstüne atladim "lan piç nie geldiğini haber vermiyon mal." " bakiyorum da senin ağzin bozulmuş." Biz konuşurken Alper kapıya geldi.
Alper"oooo kardeşim hoşgeldin". Alper" hoşbulmadim kardeşim" Alper şaşkın bir ifadeyle Ardaya bakarken ilk konuşan ben oldum "neden lan!" Arda Alpere bakarak "biz ne zamandan beri eve misafir aliyoruz" Alper "Arda sana anlattığım kişiler bunlar " Arda anlamis olacak ki kafasini salladi ama lan ben anlamadim tam soracakken Arda konuştu.
"Kapida kalalım dimi Alya ?"
"Kapidamiydik lan biz?"
Arda etrafını göstererek "sence?" Dedi.
"tamam be geç."
Arda'nin ağzindan.....
Alya ile kapida konuşmamızın ardından içeri geçtik ama karşımda gördüğüm kişi ile şok oldum Hayır bu o olamaz can KARDEŞİM bu nasil olur Alya nin sesiyle kendime geldim.
"Arda otursana ne bekliyon acep?"
"Imm .... şey ha buldum ben bir tuvalete gidiyim"
"Arda iymisin sen ?"
"Iyim biseyim yok "
Alya içeri girince bende üst katta ki lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Eski anılar gözümün önüne geldi.
15 yıl önce. ....
"Abicim gotme nolur ben seni cok özlerim gitme "
"Can abicim gitmem lazım sen sakın ağlama erkekler ağlamaz unutma canim kardeşim gitmem gerek ama söz veriyorum gelicem ama şu an gitmeliyim seni cok seviyorum unutma kardeşim çok zor günler geçiriceksin ama nolrsa olsun ayakta duracaksin söz ver bana can tamam mı? "
"Tamam abicim söz veriyorum ne kadar zor günler geçirsemde ayakta kalicam söz veriyorum abicim "
Şimdiki zaman.....
Gözümden bir damala yaş elime damladı . Ben Arda ÇAM ağliyor. Hayır ben ağlamam biz Alya , Alper ve ben birbirimize söz verdik biz duygusuz olamaya söz verdik. Can ı 6 aydir takip ediyorum ama karşısına çıkamam çıkıcam ama şu an değil
Tekrar elimi yüzümü yıkayıp aşaği indim.
Koltuğa oturup canın yanındaki sürtüke bakarak."hadi sen uza " kendini göstererek "ben mi?"
"Evet sen hadi uza " cana dönüp " yaaa aşkım bunlar benden ne istiyorlar ?" Can beklenmedik bi hareket yaparak sürtükü kolundan tutarak dısarı atti. Iceri gelince konuşmaya başladım."evet artik bizim çetedesiniz . Sizi biraz araştırdım. Ben ne dersem o olacak okulda yanınızda yokum o yüzden can Alper siz beni herşeyden haberdar edeceksiniz . Anlaşıldı mı ?"
Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu yabi kimse bizim çeteye almadığım için Alya ve Alper bu yüzden baya şaşkındı. Can ;
"Neden bizi sizin çeteye aliyorsun bizi bildiğim kadarıyla kimseyi çeteye almıyorsunuz?"
"Evet ama sizi alıyorum varmisiniz yokmusunuz?"
Can önce arkadaşlarina baktı çağrı ve fatih kafalarını onay verirce salladilar can tekrar bana bakarak ;
" Tamam kabul "
Alya ya dönüp "kalk gidelim bizim bara sana anlatmam gereken şeyler var"
Alya kakip montunu giydi Alper'e bakınca hala oturduğunu gördüm "kalk lan sende " o da kalkinca can, çağrı ve fatihe dönüp "Artık sizde burdasınız yani burda kalacaksınız yarın yeni ev bakicaz nedenini gelince anlaticam "
Can;"biz eve gidelim yarın geliriz ." Dedi
"Tamam"
Canlar çıkınca bende kapının önüne çıktım Alper ve Alya ya; "benim arabaya ikimizde "
Arabaya geçince bara doğru sürmeye başladım. Alya konuşmaya başladı "ne konuşacaksin bizimle Arda ?"
"Az dayan be kızım ." Bu konuşmadan sonra sessizlik oldu.Bara gelince iceri girdik herkes bize selam verirken biz bize ayrilan kısıma geçtik. Ben masanın başına oturunca Alya ve Alper koltukta yayilarak oturdular. Alya ve Alper eline masadaki elmalardan aldilar onlar yerken ben direk söze girdim.
"CAN BENİM KARDEŞİM"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♡♡¤¤¤¤¤¤¤♡¤¤¤¤¤¤
Evet arkadaşlar uzun zaman sonra yine benn telefonumu ailem aldı herkesin başina gelmiştir.
Arkadaşlar lutfen oy verip yorum yapın oy ve yorum lar çok olunca daha çok bölüm atasim geliyor neyse cok konustum.
Bidahaki bölümlerde görüşürüz Öpüldünüz ♡♡♡♡♡♡