"Ενα περιεργο φως με διαπερνα,κλεινω βιαστικα τα φλεφαρα μ και ακαριαια πεφτω στο εδαφος. Ενας αντρας απο το βαθος ψιθυριζει" Την βρηκαμε και ειναι πιο δυνατη απο ποτε..."
Τι εννοουσε..? Εκμεταλευοντας οσες δυναμεις μ ειχαν απομεινει σηκωνομαι και..-
ΑΑΑΑΑΑΑ...Οχι παλι...! Τον τελευταιο καιρο αυτο το ονειρο εχει καταβαλει τις σκεψεις μμ. Ειναι η εκτη φορα που το βλεπω. Τις σκεψεις μ διακοπτει η Γιουλη η κολλητη μ. Γνωστη ως η ξανθια ψηλη γαλανοματα που ολοι σχολιαζουν θαυμαζοντας την τελειοτητα της. Με μια αγριοφωναρα φωναζει μεσ'το αυτακι μμ. Αμεσω
ς αντιδρω."Εεεεε κοοψεεε μολις ξυπνηησαα και δεν εχω καθολου ορεξη,ειδα παλι το ιδιο ονειροο.."της λεω κρατωντας με το ενα χερι το κεφαλι μμ.
"Ελα ρεε Ετζηη (χαιδευτικο της Ετζηλιν) ειναιι τα γενεθλια σου αυριοο μην εισαιι ετσιι"
Ωπα πως με ειπε...?,καινουριοο αυτοο παλιι?? Κατσε...ααχχ ναιι αυριοο γινομαιι 18,το χαα ξεχαασειι τελειιωως. Τρυβω τα ματια μμ και κατευθυνομαι προς την ντουλαπα. Επιλεγω οτι πιο απλο βρηκα ,ενα μαυρο τζιν συνοδευομενο απο μια μαυρη μπλουζα εξισου και παω να ντυθω. Υστερα νυφτηκα,επλυνα τα δοντια μμ εξλοθρευοντας αυτην την "ακαταμαχητη" ανασα. Βαζω τα μαυρα σταρακια μμ και παω κατω. Γενικα δεν μαρεσει ουτε να βαφομαι,ουτε να ντυνομαι επισημα. Ωστοσο ξεκαθαρα μπορεις να διακρινεις το αγαπημενο μ χρωμα απο την καρνταρομπα μμ. Το μαυρο χρωμα κυριαρχει παντα στο ντυσιμο μ υπενθιμιζοντας μμ οτι μπορω για μια φορα να στυριξω τα "θελω" μμ. Δεν αντεχω αλλοστε να εχω κιαλλη καταπιεση,αρκετη εχω δεχτει απο τους δικους μμ. Και για ακομα μια φορα ερχεται να μ σπασει τις αρνητικες σκεψεις η Γιουλι.
"Ετζηηηη αντεε πααμεε καλεε"
Οχοοουυ τι φωναζεε κ αυτηη? Της γνεφω καταφατικα και παμε στο παρκο. Εκει συνανταμε τον Ιβάν και τον Τρέιβορ τα υποτιθεμενα "bad boys" του σχολειου. Αχουυ τι αλλο θα ακουσωω? Ο ιβαν ειναι ψηλος με κατσανα μαλλια και δυο υπεροχα γαλανα ματια να καθοδηγουν το βλεμμα του,ενω ο Τρειβορ ειναι εξισου ψηλος με μαυρα ματια και ξανθια μαλλια που του δινουν μια εξιολατρευτη πινελια. Μας πλησιαζουν και η Γιουλι αμεεσωως πεφτειι πανωω στον Ιβαν σαν σαρδελαα. Αχχ αυτοο το κοριτσιι. Απο την αλλη γω αγνοω κανονικοτητα το επιμονο βλεμμα του Τρειβορ που ηταν κολλημενο πανω μμ. Ανοιγω το κντ μμ προσποιωντας οτι δεν τον εχω παρστηρησει καν. Τον ακουω να ψιθυριζει κατι στον Ιβαν και να με πλησιαζει. Ωχ τι θα κανει? Με τραβαει απο τον καρπο με γρηγορες κινησεις και με κατευθυνει σε ενα στενο. Ετοιμη να ουρλιαξω με πλησιαζει ολο και πιο πολυ κοβοντας την αναπνοη μμ. Ενιωσα εναν ηλεκτρισμο αλλα τον αγνοησα μη δινοντας ιδιαιτερη σημασια..Ξαφνικα τα ματια τ εγιναν κιτρινα και οι φλεβες τ καταμαυρες. Πριν προλαβω να αντιδρασω με ακινητοποιει στον τοιχο ετοιμος να με πνιξει. Τι γινοταν? Τι ηταν?
YOU ARE READING
Deal With The Devil?
ParanormalΕτζη,ενα ασυνηθιστο ονομα που στυριζει μια 17χρονη εφηβη που κατοικει με τους γονεις και τον μικρο της αδερφο στην Πατρα.Η ζωη της,μια βαρετη και μονοτονη καθημερινοτητα εως την μερα των 18 γενεθλιων της.Μια αναπαντεχη ανακαλυψη που θα την οθησει στ...