Smedjokosa djevojka-I dio

301 16 6
                                    

Kisa.Munje cas sijevaju cas utihnu.Niko ne moze da spava.Vec je odavno prosla ponoc.Velika prostorija,ali prazna.Zidovi su obojeni u bijelo.Tipicno za ovakvu ustanovu.Covjek,sijede kose i neobrijan,sjedi na koznoj fotelji u jednom polozaju vec duze vrijeme.Na njemu je trenerka,crne boje,bijela majica,koja vec odavno nije bijela.Pored njega,u identicnoj(istoj) fotelji,sjedi zena.Ona je malo urednije obucena.Vatreno crvena,Kosa do ramena joj je,uredno pocesljana,pustena .Obucena je takodje sportski.Onako kako je ona uvijek voljela.Komplet,trenerka i duks,u crno-bijeloj boji.Blijedi izraz lica je odaje,udubljena je u svoje misli,svoje brige i probleme.Odjednom muskarac se naglo ''budi'' iz svojih misli,sa dubokim uzdahom,lagano ustaje i odlazi do vrata bolnicke sobe.Unutra je identicno kao i u hodniku.Zidovi bijele boje,dvije fotelje,kozne,jedan bolnicki krevet i aparati koji su pistali,skoro istim tempom vec mjesecima.Ovdje se nista ne mijenja vec mjesecima.Prije skoro mjesec,muskarac i zena su se mijenjali na svakih 6 sati,sjedeci pored tog istog bolnickog kreveta,u kojem je lezala,ona.Duga smedja kosa,blijedo lice i sklopljene oci.Isprva se cini kao da je zaspala.Da je samo previse umorna.Ali,nije zaspala.Od kada je doktor rekao da ima nade da se smedjokosa djevojka probudi,covjek i zena su danonocno bdili nad njom.Ali nista.Smedjokosa djevojka jednostavno,kao da je bila previse lijena,da otvori oci.Muskarac je lagano zatvorio vrata i pogledao u zenu.Vec duze vrijeme samo su razmjenjivali poglede.Jedna,dvije recenice na dan.Cisto onako,da ne zaborave moc govora.Od kada se desila tragedija,a smedjokosa djevojka zavrsila ovdje,oni su zaboravili na sve svadje i sve probleme.Svu svoju energiju usmjerili su ka svojoj nastarijoj cerki.Smedjokosoj djevojci.Prije samo godinu dana,cilj ove djevojke je bio da pomiri roditelje,zavrsi skolovanje i odrzi vezu.Ali jedna svadja I lose vrijeme su joj unistili zivot,uzeli sve sto je imala.Njega.Ona to jos nije znala.Od tada nije se budila,iako su doktori gajili jako malo nade za nju,ona se nije predala.Uvijek je bila jaka,izdrzala je sve probleme koji su je zadesili u zivotu.A dok je lezala na krevetu,ovako blijeda izgledala je tako bespomocno.

Moja prva prica ovo je kao neki uvod,nisam jos odlucila ko je glavna zenska uloga a muska je Harry.Nema uslova a nastavljam da pisem ako bude citalaca. ;)

Smedjokosa djevojkaWhere stories live. Discover now