.Zena je ustala sa svoje stolice I usla u sobu u kojoj se lezala bespomocna,smedjokosa djevojka,sjela je na stolicu koja se nalazila odmah pored kreveta I polako pocela procistila grlo.-Draga kceri,znas da te tata I ja volimo toliko da bismo dali zivot za tebe,svaka tvoja suza nas je boljela vise nego sto si mogla da zamislis,moras da znas draga kceri da od dana nesrece svaki dan tvoj otac je ulazio u tvoju sobu i otvarao prozore I zracio je nadajuci se da ces se nekim cudom probuditi I vratiti kuci,ali to se nije desilo…-Duboko je uzdahnula I nastavila-Molim te draga kceri probudi se I vrati nas sve u zivot vise ne mozemo bez tebe,nas zivot nema smisla bez tvog smijeha I tvojih nemogucih zahtjeva MOLIM TE KCERI!!!-Jak uzdise I jeca,rijeka suza joj se sliva niz obraze.Odjednom se cuje jako pistanje iz aparata,smedjokosa djevojka otvara oci!-Dokotree,DOOKTOREEEEE!!!-Majka skace sa stolice I vristi od straha I izenadjenja njena uspavana kcerkica se napokon probudila.
-Flash back-
-‘’Mamaaa ne zeli to da obucem,uzasno je a osim toga ta haljina je odavno izasla iz mode…’’- Negodovala je,jer je ovo bio vec 10 put da je mama nagovara da obuce tu haljinu.Crna haljina do koljena bez bretela I sa laganim korzetom-Naravno da ne Alisa,ta haljina nikada ne izlazi iz mode a osim toga nemas vremena da se presvuces’’-Majka je imala pobjedonosni osmijeh na licu jer je opet pobijedila u onim malim bitkama izmedju majke I kcerke,I ovaj put je pobijedila u odluci sta ce njena cekra da obuce jer u danasnje vrijeme sve su cure voljele sto krace da bi izazvale paznju a ona je svoju cerku htjela da sacuva od toga.Smedjokosa djevojka nije bila jedna od takvih bila je mirna I tih barem pred roditeljima.Pred roditeljima ona je bila tinejdzerica koja je isla na casove baleta voljela da plese i izlazila je samo na fina mjesta,ali nije sve bilo tako savrseno kao sto su njeni roditelji mislili.Zbog cestih svadja njenih roditelja smedjokosa djevojka je imala velike traume.Njen otac puno je pio pa,a majka je bila jako zivcana osoba(bila je slaba sa zivcima if you now what I mean xD).Zato je ona bila samostalna,nije voljela da ovisi ni od oceve plate ni od majcinog honorara(poslije cete shvatiti o cemu pricam).Djevojka je istrcala iz sobe u vec pomenutoj crnoj haljini I laganim crnim baletankama,na njenom licu se mogla vidjeti sreca.Ne sreca zato sto su joj mama I tata razveselili ili joj priustili iznenadjenje,njena sreca je izvor njenog I samo njenog truda I rada.Danas je bila njena matura na fakultetu I danas je isla na urucenje diploma.Znate onaj osjecaj kad’ vas od djetinjstva stavljaju a drugo mjesto.E tako je njoj bilo.Od kada zna za sebe njenoj mami je na prvom mjestu bio stres I druge ‘’velike stvari’’ pa tek onda ona.Kad’ god bi se otac vratio kuci pijan I ljut a majka dobijala batine ona je nalazila utjehu u igrackama.Kada je njen mlaji brat malo porastao ona je preuzela brigu da nebi I on imao traume od ocevih pijanih noci.A kada se nakon 6 godina(tj kad je njen brat imao 6 godina)rodila njena sestra sve se promijenilo otac je prestao da pije a mama je smanjila stres u svom zivotu.Sada joj je na prvom mjestu bila njena mladja sestra..A opet je smedjokosa djevojka,Alis bila na drugom mjestu.Nekad stvar za izbacivanje stresa,kako je sebi ‘’tepala’’ a danas je bila nesto vise.Bila je zvanicno inspektor.Danas je bila njena matura,njen dan.Danas ce da sija I da dobije paznje koliko je zasluzila.Ni slutila nije sta joj se sprema.
Evo i drugi dio sad znate njeno ime a polako cete da saznate i sve ostalo :)
YOU ARE READING
Smedjokosa djevojka
RomancePriča o djevojci koja nije imala ništa a zapravo je imala sve u samo jednom dečku :)