Bir insan hiç nefret ettiği bir insana aşık olabilirmiydi ki?
Bu sancıda neydi böyle ah tabi yaptıklarımın cezasını çekiyorum.Eminim oda çekiyordur.Ahh tabi ben unuttum dünyanı kanunu bu değilmiydi sen onu severken o başkalarıyla eğlenir,gezer-tozar.
O şuan sevgiliyisiyle sarmaş dolaştır.Tabi sen hayal edersin başkaları yaşar.
Her neyse yine sıradan bir gündü duş alıp üzerime jean şortumu giyindim hemen üstünede turuncu kolsuz t-shirt giyindim altına zımbalı bir ayakkabı boynuma annemin ölmeden önce bana aldığı son doğum günü hediyesi olan üzerinde'Ne olursa olsun yıkılma' yazan kolyemi taktım en değerli eşyamdı kimseye el sürdürmezdim.
Çantamı aldım güneş gözlüklerimi taktım ve tek yaşadığım evimin merdivenlerinden inmeye başladım.Bir bardak su içip evden çıktım.Okulum yakındı yürüyerek 15 dakikada gidiliyordu hem benim için spor oluyordu.Okuluma yaklaşırken arkadan birisi 'Hey Lara' Diye bağırıyordu son anda fark ettiğim için arkamı döndüm kimse yoktu her neyse okula gelmiştim güneş gözlüklerimi yukarı doğru ittirdim okulun içine girdiğimde herkes bana acıyan gözlerle bakıyordu.OKulun en havalı kızı tayla gerizekalısı bana 'Vay vay vay lara'yada bakın süslenmiş bugün ama neyaparsan yap güzel olamıycaksın' diye bana piçimsi bir gülümseme attı.
Ona en ağırından 'En azından makyaj güzeli değilim' diye bir laf koyup dolabıma yönelip kitabımı aldım.Sınıfa geçtiğimde sıralar doluydu en azından benimki boştu hemen en arka köşeye geçtim.Camın kenarı .Öğretmen gecikicekti sanırım bende çantamdan kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım sıraların hepsi dolmuş etrafı izlerken bayan Maya'nın sınıfa girdiğini fark edip kulaklığı çıkarıp çnataya tıkıştrdım.
B.Maya:Bugün ders işlemiyeceğiz serbestsiniz sınav sorularınızı hazırlıyacağım bana bakanın gözlerini oyarım.
Diye bizi azarlamıştı en gıcık olduğum hoca aslında yumuşacık bir kalbi vardı.
Herkes yerine oturdu etrafa baktığımda sınıfta halil'in olmadığını fark ettim kesin gelmiyecek ve onu göremiycektim..
Dersin ortalarında kapı hızla vuruldu ;
B.Maya:giir
Diye seslendi kafamı kaldırdım 'halil' soluk soluğa kapıda duruyordu;
H:Özür dilerim Bayan Maya.
B.Maya:Birdaha olmasın geç boş sıranın birine.
Etrafıma bakındım birtek boş yer benim yanım dı.Halil bana doğru ilermeye başladım bana sinsice yaklaşırken kalbim küt küt atıyordu ;
H:Oturabilirmiyim lara'cık?
L:Bir gıcıklık yapmayacaksan otur.
Halil yanıma oturdu bana iyice yanaşıp kulağıma'............'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Rüyası
RomanceLİSE 3'E GİDEN BİR GENÇ KIZ.TÜM EZİLMELERİNE RAĞMEN YAŞAMINI SÜRDÜREN LARA DERİN EN NEFRET ETTİĞİ ÇOCUĞA AŞIK VE (HALİL) AYNI SINIFTALAR NEREDEYSE HERGÜN DİPDİBELER HALİL HERZAMAN LARA İLE UĞRAŞMAYI ÇOK SEVERDİ.LARA İLE KAVGA EDİYORLARDI LARA HALİL'...