GÖRDÜĞÜM İLK GÜN

20 2 5
                                    

Şuan nefes almakta o kadar zorlanıyorum ki,hiç bir şekilde hareket edemiyordum.

Korkuyordum çünkü...

Bana zarar vericeğinden korkuyordum.B-burak burdaydı işte tam karşımda öylece bana bakıyordu.Burak bana 11 yaşımdan beri aşık tam tamına 4 yıldor karşılıksız beni seviyor.Evet karşılıksız.

Neden bilmiyorum ama burak'a karşı hiç birşey hissetmiyordum.O benim başımın en büyük belasıydı.Beni kaçırmıştı.Ellerimi kolları bağlamıştı,kendini zorla sevdirmeye çalışıyordu.

Yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyordum.

Yine bana zarar vermesinden korkuyordum..

Bana doğru bi adım attığında hemen arkamı dönüp sınıfa girdim yine çok korkuyordum,hemen sıraya oturdum alp bana dönüp"iyi misin?" dedi.

Tabi çocukta haklıydı çünkü şuan çok korkuyordum.Bende sakinleşmeye çalışarak"iyiyim,merak etme"dedim.

Offf! Allah kahretsin,burak sınıfa girdi ve sınıfa girdiği anda beni buldu gözleri çok karanlık ve derin bakıyordu.İşte bu bakışından çok korkuyordum..

Sırıtarak bana doğru gelmeye başlayınca ne yapıcağımı bilemedim ve biraz,alp'e yanaştım.

Alp yanlış anlamasa bari..

Alp bana dönüp"hayırdır kızım bana mı sulanıyosun?"dedi.Allah kahretsin.Suan utancımdan yanaklarımın kıp kırmızı olduğundan adım gibi emindim.

Alp'e dönüp"Alp benim sevgilim rolünü yapar mısın?"dedim.

Bi saniye,bi saniye ben az önce ne dedim.

Ben alpe benim sevgilim rolunu yaparmısın mı dedim ağzımı ...

Neyse aslında alp benim sevgilim rolünü yapsa burak ne yapardı ki?

Ne yapardı? Tabi ya alpe direk dalardı ama alp bunun altında kalmazdı tabiki.

Alp bana dönüp"neden güzelim rol degil gerçekte olabilir."dedi.

Ayy gerçekten mal bu çocuk ya..

Benim edwardım varken seni napıyım alp neyse..

Burak yanıma geldiğinde"Bebeğim burda napıyosun?"dedi sırıtarak.

Hay ben senin o bebegini varya...

Tamam tamam yaa sustum kızmayın..

Bende burağa dönüp"Burak git burdan ,ayrıca bana birdaha bebeğim dersen.." dedim.

Burak" dersem ne? Yoksa ağzımı mı öpersin?hadi öp o zaman bekliyorum"dedi ve dudaklarını öne doğru getirdi.Şuan gerçekten iğrenç görünüyodu.

Bende tedirgin bi şekilde alpe baktı şuan alpin gozlerinden alev fışkırıyordu.Allahım sinirlenince ayrı bi tatlı oluyo..

Alp hemen elim tutup ayağa kaldırdı beni tabi kendide hemen kalkarak burağa dönüp"hayırdır birader bi sıkıntı var?" dedi.

Oha oha.. Çok havalı

Neyse...

Burak alaycıl bi şekilde gülüp"diyelim var napıcaksın?ayrıca melis senin neyin oluyoda onun elini tutuyosun?"dedi sinirle ellerimize bakıp.

Alp bi adım one gitti ve "sevgiliyiz biz.Sevgilimin elinden tutmak en doğal hakkım."dedi bana doğru bakıp gülümsiyerek.Oha gülümseyincede ayrı bi ...

Neyse söylemicem.Bende ona bakıp gülümsedim.Sonra burak birden kahkaha atmaya başladı.

Biz alple ona garip bi şekilde bakıyorduk.Burak sonunda gülmesini bitirip bana dönüp"Sevgilin rolu yapması için bu çocugu mu tutun kendine?"dedi.

Allah kahretsin,nasıl anlamıştı ki..

Burak bi adım daha one gelip"Sizin sevgili olduğunuza hayatta inanmam!"dedi.

Off anlamıştı işte..

Alp burağa dönüp"hadi bakalım bu yaptığımdan sonrada inanma"dedi.Alp hemen bana dönüp aniden dudaklarıma yapıştı.

Nee??!!! Alp,a-alp beni suan opuyodu..

Tamam ona rol yapmasınıda soylemistim ama bu kadari fazlaydı

Yuzune hemen bi tokat yapıştırdım ve bağırmaya başladım.

"Sen kim oluyosunda beni öpüyosun aşağılık herif! terbiyesiz gerizekalı senden nefret ediyorum alp!" dedim aslında demedim bağirdım..

Ve hemen sınıftan çıktım..

Butun sınıf bizi izliyodu o sırada ama suan umrumda değildi içimde alpe karşı inanılmaz bi sinir vardı..

Daha bugun taniştıği bi kızı nasıl öperdi?

Beni nasıl öperdi ya!?

Ben hemen musur yardımcısının yanına gidip" hocam karnım ağrıyoda,çok kotuyum eve gidebilir miyim?"

Hoca bana dönüp" hayırdır daha ilk günden?" dedi.

Sanane hoca be sanane!!?

Karnımız ağrıyo işte!!?

Hocaya dönup" hocam evde ilaçlarım varda onları içince rahatlıyorum cok kotuyum suanda lutfen eve gideyim?" dedim ve aynı yavru köpek yavrusu gibi bakmaya başladım hocada bu halime gülüp" iyi hadi tamam git"dedi.

Yaşasın!!?

Hocaya teşekkür ettikten sonra koşa koşa sınıfa çantamı almaya çıktim.Aslında o sınıfa cikmayi hic istemiyorum ama çantam sınıftaydı ne yazık ki!

Sınıfa girdiğimde alp burağa yumruk atıyordu.

Hayır ikisininde yuzu mosmordu.Kavga ediyolardı hemen onların yanına gidip"Burak ve alp siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz he!! Hemen ayrılın off! İkinizden de nefret ediyorum."diyip onları ayırdım.Burak sınıftan çıkarken"elinde sonunda benim olucaksın melis sen ben ait olucaksın!" dedi ve sınıftan çıktı.

Mal ona ait olucakmışımda yok boyle yok soyle de ebene ait ol git sen hemen alpin yanına gidip "Sakın. Bidaha kavge etmeye kalkmayın.ayrica sakin budaha benim karşıma çıkma alp sakın!" diyip hemen çantamı alıp sınıftan koşa koşa çıktım.

***

Yolda yürürken sahile gitmeye karar verdim birazcık olanlari sindirmem gerekiyordu.

Demek ilk öpücüğumü boyle aptal bi olayda alıcaktım ha!!

Alpten gerçekten nefret ediyorum!!

Ben salağım ondan boyle bisey rica etmemem gerekiyordu.

Salaklık bende.

Kendimi cok ama çok kötü hissediyorum.

Hemde hiç olmadığım kadar...

Umarım beğenmissinizdir.hepinizi çok seviyorum bidaki bolume gorusmek uzere canlar...😘😘😘

Bu Bizim HikayemizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin