אז תגיד לי
האם אתה באמת אי פעם אהבת אותי?
האם אתה באמת אי פעם רצית אותי?
עכשיו שאני רואה אותך ברור יותר ,
אני תוהה אם בכלל הייתי מאושרת באמת...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי קוראים לי מלודי אליסון קופר
אני בת 16 ועוד חודשיים אני יהיה בת 17 אעאעאאעאעאעאע
ישלי שיער שטני עם עיניים חומות , אני לא רזה אבל לא שמנה כאילו אני סבבה אבל עם נתונים יותר גדולים משאר הבנות בגיל שלי😅😝.
ישלי אח גדול דילן בן 18 ואחות קטנה איילין בת 13.
אני לא מקובלת בכלל יותר נכון אני שקופה אבל יש לזה די סיבה אני מתלבשת כמו לאדעת מה כלומר אני לובשת את החולצות של אחי כדי שלא ישימו לב אליי אבל חוץ מזה יש לי 3 חברות הכי טובות בעולם שכל אחד היה רוצה אלינה , מדיסון ואלנה וכע אנחנו ארבעתנו חצי אוקראיניות וחצי רוסיות😂,אבל למי שהכי התחברתי והיא החברה הכי טובה שלי זאת אלנה חיימשליי הילדה הזאת❤️.
אני מעשנת לפעמים בשביל להירגע ואני סוגשל ילדה טובה ואיכשהו עדיין בתולה😶(סתם בצחוק , לא שאני מתגאה בזה אבל בלילה אני יוצאת למועדונים ואני מוצאת את עצמי עם מישהו אבל הקטע הוא אפחד לא יודע חוץ משלושת חברותי הטובות ...) וישלי 5 4 קעקועים לא כזה זוכרת😂.
דרך אגב ישלי רשיון לאוטו ואופנוע אבל אני לא נוסעת איתם לבצפר לאדעת למה🤷🏻♀️.
(מלודי בתמונה למעלה)היי אני אדריאן סמית
אני בן 18.3 אני הכי גדול בחבורה שלי
ישלי שיער שטני ועיניים כחולות , גוף שרירי עם 6 קוביות עוד מעט 8 😏
וכל הבנות רוצות אותי איך לא אני לא מאשים אותן
ישלי 2 אחים קטנים : אלנה בת 17 וג'קסון בן 14 .
והחבר הכי הכי טוב שלי הוא דילן קופר
אני ה- bad boy של הבצפר זאת אומרת שאני הכי מקובל בבצפר וכולם לא מעזים להתעסק איתי .
ואני הבן של מנהל עולם תחתון ואני די עוזר לו בעסק הזה.
אני מעשן ושותה ואני גם סטוציונר.
ואני חצי רוסי חצי אוקראיני.
וישלי קעקועים והרבה
ישלי רשיון לאוטו ואופנוע אבל לרוב אני משתמש בלמבורגיני שלי כדי להגיע לבצפר .(אדריאן בתמונה )
(האופנוע של מלודי)
(המכוניות של מלודי וכן זה רק שלה)
(המכוניות של אדריאן וכן רק שלו)
(הקעקועים של מלודי , והתמונה עם הציפורים זה הציפורניים של מלודי)
YOU ARE READING
Smoke & mirrors...💔
ChickLitאז תגיד לי האם אתה באמת אי פעם אהבת אותי? האם אתה באמת אי פעם רצית אותי? עכשיו שאני רואה אותך ברור יותר , אני תוהה אם בכלל הייתי מאושרת באמת... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~