Wij hebben een groepsapp met elkaar, genaamd 'leuke kinders'. Hierin vroeg D-M of er mensen waren die zin hadden om mee te gaan zwemmen bij hens. Ikzelf had hier mijn twijfels. Want ik ben niet de dunste van iedereen, maar wil mezelf ook zeker niet dik noemen. Ik vind het gwn ongemakkelijk om in een bikini rondt te lopen bij veel onbekende mensen. Aan de andere kant vond ik het super gezellig, want E-M en N-J zouden wel gaan. Ook was het iets van 27 graden, dus zwemmen leek mij geen slecht idee.
Ik had besloten om mee te gaan een maakte me klaar. D-M en E-M hadden bij elkaar gelogeerd en waren ook al klaar. Het probleem was dat N-J moest werken bij de Albert Heijn maar hij was al klaar om 11:00 uur. Vervolgens hebben wij ander half uur moeten wachten, omdat hij eenmaal veel tijd nodig had om zich klaar te maken. Ik ben toen naar VHS gefietst en vanuit daar gingen we naar D-M haar huis in LSDN.
Ik fietste naast E-M en D-M en N-J fietste voor ons. Ik heb met E-M gepraat over een jongen genaamd T-J. Hij belde mij die avond ervoor 8 keer. Hij is een enorme fuckboy en hij wilde me graag meeten, want dat hadden we nog nooit gedaan. We appte al een tijdje maar hij snapt tegelijkertijd met 4 andere vriendinnen van me. Waaronder E-M. In de 8 dat hij mij had gebeld, heb ik een heuse liefdesverklaring gekregen. Hij woont in Almere en was speciaal naar ons in de stad gekomen om MIJ te ontmoeten. De rest boeide hem geen ene 'kanker' (zijn woordkeuze). Hij vroeg of ik mee uitging, zo dat hij mij kon meeten. Toen ik vertelde dat ik niet wilde, begon hij heel hard te smeken. Hij beloofde mijn entree te betalen, mijn drankjes en me naar huis te brengen. Ook dit haalde mij niet over. Ik vind uitgaan namelijk vreselijk! Toen hij het had opgegeven heeft ie vervolgens wel 1 van mij vriendinnen in de stad ontmoet, waar hij ook mee snapte. Deze vriendin had mij de ochtend erna geappt om te vertellen dat er 'iets speelt tussen hun'. E-M was ook in de stad en vertelde mij op de fiets dat er niks was gebeurd. Het kon mij ook vrij weinig schelen, omdat T-J mij niks doet. Anders was ik echt wel naar de stad gekomen. Mij vriendin vertelde dat ze hem leuk vind. Ik vond dit namelijk heel zielig omdat T-J mij die avond had gebeld en gezegd dat ze hem geen 'kanker' kan schelen en dat hij mij leuk vind of vond. Hier heb ik het met E-M over gehad, totdat we bij D-M haar huis aankwamen en vervolgens hebben we dit onderwerp laten rusten.
Bij D-M thuis hebben we wat gedronken, haar zwemspullen gepakt en bij de Jumbo nog even broodjes gekocht voordat we verder fietste naar het hens. In de jumbo draaide ze trouwens 'on the loose' van Niall.
Aangekomen bij het hens moesten E-M en D-M naar de wc. E-V en ik waren vet leuk beide ongesteld, maar ik had al gewisseld bij D-M thuis. Ik liep daarom met N-J mee, omdat hij zich nog wel moest omkleden. Volgens hem stonken de wc's, dus deed hij het maar voor het gebouwtje. Hij had een nieuwe zwembroek. Een ligt-blauwe met flamingo's, ergens leek hij op een jochie van 8 en aan de andere kant stond het hem ook verdomt goed.
Daarna kregen we een discussie of we op het gras of zand gingen liggen. We kozen voor het gras en ik had mijn one direction badhanddoek meer die N-J zo nodig vies moest maken omdat hij het lelijk vindt. We hebben een beetje gezwommen en aan de kant gelegen. Ik had een opblaas donut mee van de prikark en daar hebben we ook een beetje mee gekloot. Het koste N-J heel veel moeite om een het koude water te wennen, dus daarom had ik hem even geholpen door hem nat te spetteren. Ook vond hij mijn donker-blauwe bikini heel interessant, omdat ik voornamelijk zwart draag. Hij moest zo nodig een snap maken van mij en die sturen naar mijn beste vriendin P-M. Later op de dag had ik met zonnebrand 'Liam' geschreven op E-M haar buik. Kortom het was erg gezellig.
Onderweg naar huis had N-J zijn zwembroek nog steeds aan en dat schuurde volgens hem super erg. Dus wat had hij bedacht? Om midden op de weg even van broek te wisselen. We stopten in een viaduct omdat hij dan dacht dat minder mensen hem zouden zien. We stapten af en hij trok op zijn gemak even zijn zwembroek uit om daarna zijn normale broek weer aan te trekken. Natuurlijk had hij er een onderboek eronder aan, maar het was gewoon veel komischer dan dat het klinkt. De weg werd vervolgt, met dezelfde fietspartners en wat vreselijke muziek. E-M moest zo nodig 'kinderen voor kinderen' opzetten. Dit werd opgevolgd door B-Brave en ook nog eens de songtitel van de film 'spijt', tot grote irritatie van N-J.
Onderweg naar huis stopte we nog bij de mc Donalds. N-J had friet en 2x een chilichiken en E-M, D-M en ik hadden een ijskoffie karamel. Het wachten op onze bestelling duurde ook enorm lang, ook dit zorgde voor grote irritatie bij N-J. Nadat we weer vettig eten naar binnen hadden gewerkt, namen we afscheid van D-M want zij moest de andere kant op. We fietste langs de KFC en E-V merkte op dat daar ook een beveiligde fietsenstalling was. Bij de beveiligde fietsenstalling zaten een paar hangjongeren. Dus ik maakte de opmerking, dat als de fietsen door hun zouden worden bewaakt, dat je dan gegarandeerd je fiets kwijt zou zijn. Hierom gingen we wederom helemaal stuk om.
Het laatste stukje omweg naar huis waren N-J en E-M kapot sloom aan het fietsen, waardoor telkens een paar meter verderop was. Ook probeerde N-J de bretels van van mijn tuinbroek los t maken terwijl we aan het fietsen waren. Dat kind kan zich namelijk nooit langer dan 2 seconde volwassen gedragen en moet 24/7 irritant. Veder hou ik wel van hem. Godzijdank moest ik naar rechts en moesten E-M en N-J nog een heel eind fietsen voordat zij thuis zouden zijn. En dat was hoe mijn zondag er ongeveer uitzag.
YOU ARE READING
friends
Non-FictionHi, Ik ben Bente, ik ben 16 jaar oud en blijf zitten in 4Havo. Ik ben erg geobsedeerd met mijn vrienden, omdat ik enorm veel van ze hou. Dit is geen verhaal, maar eerder een dagboek. Omdat het idee van 4Havo opnieuw moest doen zonder mijn vrienden...