❤ Part 1 ❤

2.5K 231 9
                                    

The Ďecènť Love
°••••••••••••••••••••••••°

2000.6.14

တဖြဲဖြဲ ရြာက်ေနတဲ့ မိုးေရစက္ကေလး ေတြၾကား တိုးေဝွ႕သြားလာေနတဲ့ ကားမ်ားကို ေသခ်ာစြာၾကည့္ရင္း မိမိကို လာႀကိဳမည့္ သူကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနမိသည္ ...

June လရဲ႕ မိုးေရစက္ေတြၾကားမွာ ေတာင္ Tokyo ရဲ႕ခန္႔ညားမႈက ေပၚလြင္ ေနေသးသည္...
၁၈ႏွစ္အရြယ္ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ႏိုင္ငံရပ္ျခားဆီ တစ္ေယာက္ တည္းထြက္ခြာလာသည္က အႏၱရာယ္ မ်ားေသာ္လည္း Chanyeol အတြက္ ေနသားက်ေနၿပီ ...

" Chanyeollie !!! "

ခပ္လွမ္းလွမ္း နက္ျပာေရာင္ ကားေလး ေဘးမွာရပ္ေနသည့္ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦး ကနာမည္ေခၚရင္း လက္ျပေနသည္မလို႔ အတူတူပါလာတဲ့ luggage  ကို ဆြဲရင္းေျပးသြား လိုက္သည္ ~

"Noona ... "

" Chanyeollie ေလး ခရီးပန္းလာခဲ့ၿပီ ေပါ့ ~~ လာ ကားေပၚတက္ အိမ္ျမန္ျမန္ သြားရေအာင္ "

ရႊင္ျပတက္ႂကြစြာ ဆိုရင္း မိမိလက္ထဲက luggage ကို ဆြဲယူကာ ကားေပၚ တင္ေနသည့္ အစ္မျဖစ္သူကို Chanyeol ျပံဳးကာၾကည့္ရင္း ကားေပၚတက္လိုက္သည္...

မိဘမဲ့ေက်ာင္းမွာ အတူႀကီးျပင္းခဲ့ သည့္ ေသြးသားမေတာ္စပ္သည့္ သူမက ကြ်န္ေတာ့အတြက္ အစ္မအရင္းအခ်ာတစ္ေယာက္လို ေစာင့္ေရွာက္ေပးခဲ့တယ္ ~~
ကြ်န္ေတာ္ ၁၀ ႏွစ္အရြယ္မွာ ခ်မ္းသာတဲ့ မိသားစုရဲ႕ ေမြးစားျခင္းကို ခံရတယ္.. ေမြးစားထားေပမယ့္ ေမတၱာ အျပည့္နဲ႔ ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ခဲ့တဲ့ မိခင္ ဖခင္တို႔ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့ဘဝဟာ သာမန္မိသားစုထက္ အရာရာ ျပည့္စံု ခဲ့သည္ ~~ တခ်ိန္က ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ ဖူးတဲ့ noona ကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ မေမ့မေလ်ာ့ ဆက္သြယ္ျဖစ္သည္..
Korea မွာ ရွိေနသည့္တေလွ်ာက္လံုး noona နဲ႔ အဆက္အသြယ္ရွိခဲ့သလို အိမ္ေထာင္က်လို႔ Japan ေျပာင္းသြား သည့္တိုင္ အဆက္အသြယ္ မျပတ္ဆဲ...

လူခ်င္းမေတြ႕ျဖစ္သည္မွာ ၾကာၿပီ မလို႔ မိဘေတြကို ခြင့္ေတာင္းၿပီး Japan က noona တို႔ဆီ တစ္ေယာက္တည္း ေရာက္လာျခင္းျဖစ္သည္..
အရင္က မိဘေတြရဲ႕ အလုပ္ကိစၥႏွင့္ ခဏခဏေရာက္ဖူး ခဲ့တာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့ အတြက္ Japan ကစိမ္းမေနေတာ့...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Ďecènť LoveWhere stories live. Discover now