2. Rész

14 0 0
                                    

Az útra ráfoghatjuk, hogy New Yorkba rövid volt, ahhoz képest, hogy milyen messze voltunk. -Violet Kissing! És a menedzser! Luke... Luke ugye?-jön felénk egy férfi. Nem mutatkozott be.
-Az. Luke.
Összenevetünk "Luke"-kal. Nah, mindegy. Így jártunk. Ő Luke én meg Violet.❤😂😂
-A hotel szobák előálltak, természetesen egy öt csillagos szálloda, abból is az úgynevezett elnöki lakosztályok egyikét kapja meg a hölgy. Maguk meg, csak sima szobákat. Fordul a menedzser, sminkes felé. Igen van saját sminkesem aki a legjobb barátnőm is.
Beszállunk a limuzinba és elvisznek minket az öt csillagos szállodába. Sok étteremben és szállodában megfordultam már. De ez... Ez a hely gyönyörű volt. Az alakja egy csillagra emlékeztetett, és kívülröl is kék neonfény világította meg. -Azta mindenit!-mondja  a menedzserem. Belépünk. A látvány ami a szemünk elé tárul valami fantasztikus.
-Az elnöki lakosztályhoz kérem Vilu csomagjait! Ugye szólíthatlak Vilunak édesem?-mosolyog rám a pasi.
Legszívesebben azt mondtam volna, hogy nem.
-Persze-mosolygok rá és azt mondja kövessem. -Szóval. A mai teendőid:
Most 15:13 van.
16:05-kor találkozol Johnny menedzserével. 16:25-kor elindultok Johnny-hoz és akkor ott vagytok 16:58-ra. Körülbelül 17:05-kor találkoztok. Majd 17:29-kor elindultok a próbára ami 17:45-kor kezdődik. Addig megismerkedhettek. -Aha.
-Ahahaaaaa ááám!-mondja és megmutatja a szobám ajtaját. Ujjlenyomat olvasós. Nyomd oda.
Ezt teszem. Kinyílik.
-Mostantól 1 évig csak te tudsz belépni, és a takarítónők ha szeretnéd... Mi van még...? Ja igen... Próba utánra azt mondta a Johnny fiú, hogy elhív Starbucks-ba... Egy italra. Ja és még nem mutatkoztam be. Johnny apja vagyok.-kacsint, majd kimegy.
Ú.R.I.S.T.E.N....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

2. RészWhere stories live. Discover now