"Deti, s vašim ockom ideme na služobnú cestu. Nie že tu niečo vyvediete." oznámila im tmavovlasá žena, pri večery.
"Koľko budete preč?" vyzvedal hneď čiernovlások.
"Do týždňa sme späť. Žiadna párty." pohrozila im prstom. Čiernovlások pretočil očami a v hlave sa mu začali vytvárať rôzne plány, ako získať Yoongiho. Tie mu však z hlavy vyfučali hneď, ako bielovlások položil otázku.
"Môže cez víkend prísť kamarát? Už sme dohodnutý, takže--"
"To je v poriadku, môže prísť. Ale žiaden alkohol!"
Týmto sa celá téma uzavrela a oni už iba v tichosti jedli. Jimin dumal nad tým, ako sa zbaviť jeho kamaráta. Mal by si on snáď zavolať Jungkooka? Alebo Taehyunga? Ten uňho ešte nebol, takže by to bolo celkom dobré. Pousmial sa a rýchlo dojedol. Odpratal si riad a skôr než odišiel, oznámil svojim rodičom, že cez víkend príde jeho kamarát. Potom sa zavrel v izbe a snažil sa vymyslieť ďalší plán, ako zviesť Yoongiho.Bielovlások dojedol, ale nestačilo mu, tak si ešte naložil.
"Máš nejaký veľký apetít. Nie si tehotný?" spýtala sa zo srandy jeho nevlastná matka, lenže on neodpovedal. Jedol ďalej, pretože bol hladný. Nikdy mu nestačila len jedna porcia, vždy musel mať najmenej tri, aby sa zasýtil. Po pol hodine mu aj tak vždy vyhladlo. Takže bolo jedno koľko toho zjedol, nikdy mu nestačilo. A taktiež ani nikdy nepribral. Keď dojedol tretiu porciu, odpratal si po sebe a zamieril do izby, kde si vzal čisté veci. Potom sa hneď zvrtol na päte a išiel do kúpeľne, kde sa začal vyzliekať.
Jimin videl staršieho, ako ide do kúpeľne. Napadlo ho, ako asi vyzerá bez trička? S úsmevom na perách zamieril ku kúpeľňovým dverom. Počkal asi minútu a potom bez čakania vošiel dnu. Stuhol na mieste a prekvapene zamrkal. Straší mal na sebe iba boxerky, ktoré sa chystal dať preč tiež. Jeho pokožka vyzerala hebko. Snehovo biela farba pokožky staršieho si priamo žiadala o dotyk a pozornosť.
"Vypadni." zasyčal starší, čím prerušil tok jeho myšlienok. Prekvapene zamrkal a rýchlo si ešte raz prezrel staršieho. Potom urobil krok vzad a zavrel dvere. Prekvapene stále pozoroval zavreté dvere a snažil sa spamätať. Tak dokonalý, prebehlo mu hlavou. Uvedomil si, že má tesno v boxerkách. Kusol si do pery a pohľadom skĺzol na svoj rozkrok, kde sa rysovali hrča. Vzrušil ho, zase. A to iba pohľad naňho. So zaskučaním sa zavrel v izbe, kde sa snažil zbaviť svojho problému. Samozrejme sa snažil byť čo najtichšie, aby ho nepočuli rodičia.
Starší sa cítil trápne, aj keď nevedel prečo. Po rýchlej sprche sa usušil a obliekol. Potom čo najrýchlejšie zamieril do svojej izby. Chcel ísť spať, ale jeho počítač začal vydávať divné zvuky, ktoré oznamovali videohovor. Povzdychol si, prešiel k počítaču a hovor prial. Na obrazovke mu naskočil jeho čiernovlasý kamarát, Hoseok.
"Ty si sa dal prefarbiť?" spýtal sa prekvapene Yoongi a následne sa za tú otázku v duchu prefackal. Čiernovlások sa iba uchechtol a prikývol.
"Chcel som sa opýtať, či nemôžem prísť už zajtra. Vyučovanie sa zrušilo a nechcel som prísť bez ohlásenia." povedal čiernovlások, na čo Yoongi iba prikývol. Bol rád, že príde skôr. Bielovlások v práci začína až od pondelka, tak si chce užiť svoje voľno.
"A to si mi musel volať? Nestačila správa?" spýtal sa bielovlások po chvíli ticha.
"Poznám ťa. Správu by si ignoroval a išiel by si spať." zamumlal Hoseok a zasmial sa. Yoongi iba prikývol a kusol si do pery.
"Tak... dobrú." zašepkal bielovlások.
"Dobrú noc a sladké sny, princezná. Nech sa ti o mne sníva."
Hoseok mu poslal vzdušnú pusu a Yoongi zrušil hovor. Cítil, ako sa mu do tváre hrnie krv. Pár krát sa pobúchal po líčkach a potom si ľahol do postele. Uvedomil si, že zabudol zhasnúť. Ale vypínač bol moc ďaleko a posteľ bola príjemne mäkká.
YOU ARE READING
||Brother
Fanfictionsom si povedala, že ľudia, ktorý nájdu dvojku, budú hľadať aj jednotku je mi ľúto tých stratených komentárov a votes, ale už s tým nič nedokážem urobiť, iba nad tým neustále plakať ale tak..snáď aspoň vám vynahradím to stratené^^