REGULI

16 0 0
                                    

Citiți asta dacă vrei coperta !

1. Cartea trebuie publicată cu cel puțin descrierea sa am de unde ma pot informa .

2. Daca vrei sa iti fac coperta trebuie sa îmi spui pe privat , in nici un caz nu o sa iti fac coperta dacă îmi spui in comentari .

3. Pentru a iti face coperta trebuie sa îmi dai timp , nu o pot face așa repede , nu uita ca sunt și eu om și am viața mea personală .

4. Trebuie sa îmi spui cum sa fie coperta , sa îmi dai cât mai multe detalii ca sa pot sa ți-o fac .

5. Când coperta va fii gata , o voi posta aici , și îmi vei spune dacă e decizia ta finala , o voi reface maxim odată .

6. Când va fii terminată , trebuie sa specifici cine a făcut coperta și pur și simplu îmi dai follow . Nu fac asta pentru followerii dar vreau și su sa văd ca îmi apreciați munca .

7. Dacă este ceva mult prea greu de făcut pentru mine am voie sa refuz .

8. Nu o sa pot sa iti respect toate dorințele cerut in coperta pentru ca o coperta nu poate conține orice lucruri .

9. Dacă iti fac coperta va trebui sa o ții maxim 5 zile , dacă nu iti place nu o pui dar e irespectos sa nu apreciezi munca omului după ce a stat atâta sa o facă .

10. Coperta durează de făcut maxim 1 sau 2 ore maxim o zii dacă mai fac pauze ca am și eu viața mea de om și nu vreau sa neglijați asta , dand mesaj din minut in minut .

La următorul capitol vei găsii formularul care trebuie sa mi-l trimiți in privat pentru a putea sa iti fac coperta .

COVERS FOR YOU // OPEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum