FORMULAR

16 1 1
                                    

1. TITLU

2. SUBTITLU ( dacă ai unul )

3. AUTOR

4. PERSONAJ/E

5. REZUMAT

6. DETALII :

background
• foreground
• poziția personajului ( nu o poți face mereu exact )
• expresia faciala
• culorile cu care vrei sa fie făcută coperta .
• plasare : titlu / subtitlu / autor .
• Font .

Țin sa spun ca sunt începătoare și nu pot face chiar orice , spun asta pentru ca nu vreau sa va dezamăgesc .

Exemplu de formular :

Titlu : pentru tine !
Subtitlu : faci orice pentru mine ?
Autor : ( numele tău wattpad )
Personaj/e : Alex jucat de ....
                          Luci jucată de ....

Rezumat : Alex și luci sunt vecini de mici copii , nu își dădea nici buna , pana când luci ajunge sa fie salvata de Alex din mâna unor băieți .... sper ca ați înțeles .

Detalii : vreau ca Alex sa fie in background in picioare in stânga zâmbind ciudat , vreau ca Lisa sa fie in foreground asezata pe bloc având zâmbetul pana la urechi cu capul plecat pe spate vreau deasupra lor sa fie stele , in spatele lor sa fie orașul luminat . Culoare predominată sa fie negru . Titlu sa fie scris mare deasupra lor ( precizați stilul ) in albastru închis cu umbre de alb și argintiu . Și autoru jos de tot .

                      Țin sa spun iar ca sunt incepatorare dacă ați venit aici sperând ca o sa va fac o coperta ultra sofisticata , nu cred ca o sa va placa .

DUPĂ CE COPERTA VA FII GATA O SA V-O POSTEZ AICI , IMI SPUNE-ȚI DACĂ ESTE DECIZIA VOATRA FINALA DACĂ NU O VOI REFACE MAXIM O DATA  DACĂ ÎMI SPUNE-ȚI CE AM GREȘIT . NU ACCEPT SA ÎMI SPUNE-ȚI CÂTEVA DETALII ȘI DUPĂ SA ÎMI SPUNE-ȚI " las totul pe mâna ta " ÎNCERCAȚI SA DAȚI CÂT MAI MULTE INFORMAȚI POSIBILE .

Mai jos o sa aveți un model de coperta ce fac eu .

cu toate aceste spuse sper ca va plăcut și aștept sa îmi dați mesaj in privat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

cu toate aceste spuse sper ca va plăcut și aștept sa îmi dați mesaj in privat .

COVERS FOR YOU // OPEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum