6 Глава

88 11 2
                                    

                                                                 (Гледна точка на Джънкук)

Това момиче прекалява.То бива бива ама да е толкова нахална не съм очаквал.Когато се прибрах както винаги мама,татко и Чимо ги нямаше.Сигурно пак са излезли по работа.Странното беше,че всички оправяха масата от толкова рано.Та то е 18:30 за къде се оправят всички.Сетих се сигурно пак някоя важна личност ще идва.Все ми е тая.Тръгнах да се качвам по стълбите и видях Техюнг да слиза и да си оправя вратовръзката.Той по принцип ходи с костюм,но този път беше по изтупан от другите пъти.

-Хьонг кой ще идва,че слагат масата от рано и ти си се изтупал?  -Новата ми асистентка.Върви и ти се оправи.                                                    -Че тя да не е принцеса.Просто момиче от простолюдието.                   -Може да не е принцеса ама е ацки красива.И искам да я впечатля затова върви и се оправяй.                   -Добре де отивам.-Казах и тръгнах към моята стая.Сигурно пак е някоя кифла която само ще повтаря "Оппа".Брат ми си пада доста женкар затова няма да се старая да се правя на мил.Винаги съм бил бунтаря в семейството. Джимин например винаги е слушал мама и тате и затова е любимия син. Техюнг той се прави на добър пред тях а в действителност е  женкар.Отидох си в стаята и се оправих.Слязох долу всички бяха тук и тогава видях онази досадница. Тя пък какво прави тук?Техюнг заговори     -Това е Лиса тя е новата ми асистентка.-Как я представи все едно ще се женят ужас.Седнах си на мястото а тя седна точно срещу мен.Донесоха вечерята и мама започна с въпросите  -Е Лиса разкажи ни малко за себе си.-Погледнах към нея и изглеждаше притеснена,но започна да разказва.                                                       -Аз съм от Банкок,Тайланд.На 20 съм.Отраснах в приемно семейство.Когато съм била на 2 са ме намерили пред сиропиталище в Сеул.Когато бях на 5 ме осиновиха.А от 1 година живея сама.-Разказа тя.И така мина вечерята в приказки и опознаване на новата асистентка.

-----------------------------------------------------------

Здравейте.Това е новата глава дано ви е харесала.Обичам ви 💕💕💕

The weight of the royal crown {Редактира се}Where stories live. Discover now