Dorm bts
Taehyung:WEHHHH KORANG
BOSAN TAKJimin:bosanlah asyik terperap dlm dorm nih jer
Namjoon:tapi aku tak kesah sebb dpt terperap dlm dorm bersama org tercinta (wink manja kat jin)
Jin:(blushing)
Jhope:aku pon (wink kat suga)
Suga:SORRY AKU DAH ADA MAKWE SIAP DUA LAGI NI HAH (tunjuk bantal dgn patung kumamon sebesar manusia)
Author:HAH WEH SUGA BOLEH TAK AKU PINJAM KUMAMON KAU COMELNYAAA
Suga:SI.LA ..BE..RAM..BUS(poker face) (tendang author)
Jimin:HAHAHA KENA TOLAK CINTA PADAN MUKA..TGOK KITA ADA KOOKIE
jk:urghhh SORRY AKU BUKAN KUNYIT MAAF ...AKU TAKNAK JADI KAUM LUTH ..OKAY (smbung main ml)
Jin:HABIS YANG KAU MAIN ML NIH KNAPE INGAT BAGUS SANGAT LAH ....ASYIK MENBABI JER KALAU MAIN MOBILE LEGENDS.. KAU INGAT LEGEND SGT KER....AKU PUNYER PATUNG MARIO WRNA PINK AKU LAGI LAGENDA LAH (flip henfon jungkook)
Jk:henfon akuu T~T
Taehyung:okay dah habis dah..apa kata kalu bosan sgt nih kita pergi.........
All:pergi....
Taehyung:PERGI KE DALAM ALAM KUBUR OFKOS TAK BOSAN SEBAB ANDA AKAN DAPAT QUIZ KBAT DARI MALAIKAT MAUT...JOM AMAGHILAH BERJEMAAH DARIPADA BERKUNYIT 24 JAM MAIN VIDEO GAMES...(Jeling bts) ...(pakai kopiah)(pakai jubah)
bts:(bertaubat)
Dorm exo
Xiumin:haishhh bosannyer harini
Sehun:kannnnn
Kai:semua bosan takkkk
Lay:tak(merenung kat tv yg tiada apa apa siaran sebb suho kedekut nk byar astro ..syg duit katakan)
Chen:bosanlahhhh
All:bosannnnnn lahhhhh
Kai:APA KATA KITA MAIN SATU GAME NIH OFKOS TAK BOSAN...
luhan:apa dia
Kai:BERDANGDUT JOM ....(pasang lagu shantik)
Kris:ahhg this is my style...(gelek bontot)
Exo:(nyanyi)(goyang bontot berjemaah ) SYANTIK SYANTIK INI HANYA UNTUK DIRIMUHHH WUHUUUUUUU
Author:(join)oh yeah gelek bontot cam mas idayu ckit