bae jinyoung

4K 25 0
                                    

baejin as baejin
Readers as you

Kau dan baejin sebenarnya pasangan kekasih. tapi, disebabkan baejin anak pengetua sekolah kau, dia terpaksa sorokkan relay korang.

Satu hari, omma dengan appa kau pergi out station. Jadi kau pun tinggal sengsorang kat rumah ') .

" oppa, boleh tak temankan chagiy malam ni? chagiy takot laa duduk rumah sengsorang" ,

masa kau tengah on-call baejin tu, baejin senyum sinis sambil pegang junior dia yg nak tegang tu. "Sabar adik sabar, mlam ni kita enjoy " , bisik baejin dalam hati.

Skip [ takde idea duh]

malam ~

Kau hanya pakai singlet Dan jaket yang labuh masa malam tu. kau sengaja tak pakai bra sebab tak ketara pun.

tingtong ~

Kau buka pintu Dan mata kau terus tertumpu dekat baejin.

Baejin terkaku sebab dia ternampak belahan breast kau. auch!

" masuklah " , kau mempelawa baejin masuk.

Dan pada masa yg sama , baejin cium kau dengan rakus.

" oppa ap--apa urhh.. Ermm " , kau moan dalam ciuman baejin.

Disebabkan suara kau Yang merdu tu, baejin tak tahan dah dengan nafsu dia dan tolak kau ke sofa.

Baejin cium kau dengan rakus manakala tangan dia liar membuka baju kau dan terserlah lah breast kau Yang putih gebu tu.

" no oppa... ahh... ahh " , kau mendesah bila baejin hisap puting dengan rakus. tangan kirinya pula sibuk meramas breast kau.

" urhh, so delicious baby " ,

" oppa I want you now! " ,

" anything for you baby *smirk* "

Baejin hentikan tindakan dia dekat breast kau dan terus pergi ke vagina kau.

Dia sedut, hisap dan jilat vagina kau Yang basah tu.

Kau pun moan dan tubuh kau terangkat angkat sebab geli.

" ahh.. oppaa fuck me!! fuck me now! ahh ahh ahh " ,

" moan my name baby " ,

" baejin oppa ahh... Ahh.. Ahh " ,.

" yes, good "

Baejin masukkan Dick dia dalam vagina kau.

" ahh... sakit!! " , kau menjerit bila Dick sebesar lengan kau (lol) masuk dalam vagina kau.

" tahan ye sayang, lama -Lama nikmat " ,

Baejin mula kan permainan tarik keluar tarik keluar.

" ahh oppa faster!! ppali!! " , kau moan sebab kau terasa nikmatnya.

Baejin terasa ada sesuatu menghalang dicknya. dan pada masa Yang sama dia menghentak kuat dicknya dan sekaligus benda tu hilang.

" arhhh!! " , kau menjerit sebab dara kau dah pecah.

" oppa I want your Dick " ,

Baejin halakan Dick dia depan kau dan kau pun terus kulum Dick dia dengan laju.

" ahh, good bab-y ahh ahh ppali ppali ahh ahh " ,

Posisi korang sekarang 69 style. kau terus kulum Dick baejin denga berselra manakala baejin sedut sedut vagina kau termasuk biji kelntit kau sekali.

" oppa I want to cum! "

" ya me to! ahhh "

Korang lepaskan cecair putih dengan serentak dan korang pun tertidur sebab terlampau letih.

BYUNTAE 18+Where stories live. Discover now