-"Soarta calauzeste sufletele spre cunoasterea prin eros"
Nervoasa tranti cheile masinii pe masa, isi descalta papucii arucandu-i cine stie unde, zambi trist cand vazuse dezastrul din casa. Apatica si fara niciun chef se indrepta spre frigider de unde scoase o sticla de lapte, ultima de altfel. Inchise ochii dand pe gat continutul.
Gandurile sale se revarsau amarnic in mintea sa, intunecand-o.
-Tre' sa fac ceva, asa nu mai merge, spuse lasand sticla pe masa. Se intoarse in living si se aseza pe canapea intinzand picioarele pe masa micuta din fata sa.
Deschise telivizorul, urmarind ultimlele stiri.
-Se pare ca scriitoare momentului Riva Stone, si-a pierdut inspiratia. A fost vazuta astazi certandu-se cu editoarea ei. Reportorii au surprins discutia aprinsa dintre cele doua. Sa fie acesta sfarsitul carierei?
Inchise nervoasa televizorul dupa care inchise ochii rapid incercand sa se calmeze. Auzise undeva in bucatarie telefonul sunand. Se ridica fara niciun chef recuperand de prin geanta telefonul.
-Ai chef de o tura? Este cineva aici care zice ca te poate invinge, spuse razand apelantul
Si-l imaginase pe Mario mustacind si radicand o spranceana.
-Vreun baiat de bani gata? Intrebase indreptandu-se spre dormitor. Trebuia sa se schimbe daca voia sa participe .
-O da, crede-ma nu vrei regreta.
-La rau?intreba ironica.
Vorbeau usor codat. Oricine si-ar fi dat seama. In Lao nu exista rauri.
-Baiatul e curajos, vrea in mlastina, spuse razand.
-Se pare ca ma distrez in seara asta.
- Masina e pregatita, te asteapta si eu la fel.
-Ne vedem acolo, spuse rapid.
Isi privise garderoba. Alese o pereche de pantaloni mulati negrii si un top la fel de negru, iar pe deasupra un hanorac, isi incaltatse tenesi simpli si se pregati sa iasa.
Luase cheile motorului din cuier dupa un moment de cumpana. Considerase ca era mai bine sa mearga cu motorul. Isi luase masca din dulap si o privise apatic.
-E numai vina ta, spuse dureros. Incuiase usile, dupa care iesise din complexul in care locuia. Privi masca din nou, atat de multe amintiri, toate momentele cu ea purtand-o, atat de multe, atat de dureroase, o facuse brusc sa fie plina de regrete. Daca nu era ea nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat. O puse la ochi, iar apoi isi scoase motorul din garajul subteran si pornise in goana spre padure, acolo unde avea sa se desfasoare cursa.
Atunci cand ajunse parca cat mai departe motorul, nimeni nu trebuie sa o recunoasca, scoase prelata si o ascunse printre copaci dupa care porni spre locul intaniri, o luase pe o scurta de care nu multi stiau , ajungand in zgomotul infernal de motoare turate, muzica si fum, mult fum. Il cautase cu privirea pe Mario, iar atunci cand il vazu se indrepta glont spre el.
-Vezi ca-mi zagrii masina, rostise ironic.
- Ma scuzati Majestate, spuse facand o reverenta. Ea rase sanatos, dandu-i un pumn in umar. Observase cu neplacere ca si facuse deja simtita prezenta, multi incepuse sa susoteasca privind-o.
-Unde mi-e competitia?spuse razand.
-Uita-l acolo, spune aratand spre un grup de adolescent.
-Cred ca glummesti. Au macar carnet? spunse acru dupa ce-i privi.
CITEȘTI
Iubind un adolescent
Teen FictionATENTIE!Urmeaza un cliseu! El, baiatul sarac dintr-un cartier raufamat. Un copil timid, chinuit de soarta ce nu cunoaste fericirea. Agresat de tata, acesta este mult prea speriat sa se opuna in fata atitudinii ostile pe care tatal sau o are asupra l...