?1?

412 36 2
                                    

Mina

Yaaaa olamaz yine geç kaldık okula hep şu Momo yüzünden hiç birşey yapmadı ama suçlu. Neden bende bilmiyorum. Hemen kızları uyandırdım Sana'a benim gibi Momo'ya saydırıyordu. Momo ise sadece göz devirmekle yetiniyordu. Hemen üzerimizi giyindik ve hiç birşey yemeden okula doğru koşmaya başladık.
15 DAKİKA SONRA
Sonunda varabilmiştik daha dersin başlamasına 5 dakika vardı. Aaa bu arada söylemeyi unutuyorumdum . Biz yeni bir okula burslu gidecez voleyboldan.
15 DAKİKA SONRA
Koştura Koştura olsada okula varabilmiştik. Hemen müdürün odasına çıktık ve sınıfımızı öğrendik. 10/C di koşa koşa sınıfa vardık kapıyı tıklattık veeeee..........

Sana

Hoca bizi içeri çağırıp kendimizi tanıtmamızı istedi.
Mina: Merhaba ben Mina Japon'um
Momo:Merhaba ben Momo Japon'um
Sana:Merhaba ben Sana Japon'um
Dedik ve hoca bize gülümsedi
Hoca:Peki kızlar Mina sen Jimin'in yanına Sana sen Taehyoung'un yanına Momo sen ise Jungkook'un yanına otur dediği zaman dediği kişilerin yanlarına oturduk ben aynı surat ifadesindeydim Mina gülüyordu. Momo ise somurtuyordu.

Momo

Yaa şu Jungkook denen kişiyi hiç sevmedim kendini bir bok sanıyor.
Jungkook:Bence laflarını dikkatli seç yoksa
Momo:Yoksa ne?
Jungkook:Yoksa seni okuldan attırırım okey
Momo:Nasıl attıracaksın?
Jungkook:Babam bu okulun müdürü de o yüzden
Dediği zaman hemen önüme döndüm o ise sırtıyordu. Bir dakika benim dediklerimi nasıl duydu yoksa dışımdan,mı söylemiştim ...

DEVAM EDECEK

BELALI ÜÇLÜ *BANGTWICE😍JIMINA MOKOOK VSANA😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin