PİZZACIYA GİRİŞ

28 1 0
                                    

Bunca olaydan sonra pizzacının sahibi değiştirilmişti.Yeni bir mekan açılmıştı.Eski mekanın korkutucu ünü sahibin değişmesiyle kırılmış oldu.Eski animatronikler yok edildi.Sadece birkaç tanesi birileri tarafından sokağa atıldı.Sokağa atılan animatronikleri sadece mekanın sahibi biliyor.Mekanın adı Freddy Fazbear Pizzaria idi. Mekan sahibi pizzacıya renk katmak için animatronik istedi.Fakat eskilerini alamazdı.Artık onlar yoktu.Yeni animatronikler tasarlandı.Bütçe sınırlıydı ilkten çöplükten birkaç animatronik yaptılar.Sonra yeni animatronikler geldi ama bunlar tanıdık değildi.Onlar Nedbear,Happy Frog ,Mr.Hippo,Pigpatch ve Orville Elephant dı.Çocuklar hemen onlara alıştılar.Fakat mekanın sahibinin daha çok ilgiye ve paraya ihtiyacı vardı.Bunun için yeni animatronikler aldı ve onlarda bir kamyonun arkasında pizzacıya geliyorlardı.O gün şov çok kalabalıktı.Mekanın sahibi bugün erken kapanacağını beş dakika içinde herkesin dışarı çıkmasını duyurdu.Ardından içeriye dört tane kutu geldi.Üstünde Pizzaria Robotics yazıyordu. Orville Elephant bunu gördü ama şova devam etti.Herkes çıktığında kutular açıldı ve içinden Rockstar Freddy,Rockstar Bonnie , Rockstar Chica ve Rockstar Foxy çıktı.Olağan Melodiler grubu depoya kaldırıldı ve sahneye Rock yıldızı grubu yerleştirildi.Ardından rockstar robotların güç düğmesi açıldı ve mekan sahibi şirketle ilgili şeylere bakmaya gitti.

Rockstar Freddy: Çocuklar nerde olduğumuzu bilen var mı ? 

Rockstar Bonnie : Hiçbir fikrim yok.

Rockstar Chica : Sanırım orjinal dörtlü sahneye geri döndü !

Rockstar Freddy : Chica bunu konuştuk. Afton bizi parçaladıktan sonra ruhlarımız çıkıp bunların içine girse bile biz artık eski dötlü değiliz.Bunu kabullen.Kimsenin bunu fark etmemesi gerek yoksa tekrardan o kutulara  girebiliriz. 

Rockstar Foxy : Eee ne duruyoruz kamera yok hadi mekanı gezelim!

hepsi mekanı gezmeye başladılar.Yeni şeyler görüyorlardı.Sonuçta en son 1993 yılını hatırlıyorlardı şimdi yıl 2025 di.Ardından saat altı oldu ve mekan sahibi geri dönünce hemen yerlerine döndüler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Five Nights At Freddy's : FFPS Anormal DeğillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin