Rozdział II - zuza, olx i zuzia + ważna nowina

17 1 3
                                    

10 lipca 2018


- Co dziś robisz?

- Eee idk?

- Idę dzisiaj o 13 wraz z smutnym ziarnem zbierać borówki a potem napieprzać w Simsy 4, chodź z nami.

- Ock.

~~~

- Nie wpierdalaj tyle tych borówek japierdole.

- No i chuj.

- Nie pierdol tyle tylko lepiej twórz Jajo w Simsach.

- No już, nie drzyj papy...

Po wielu nieudanych próbach koncypowania Satansoo w Simsach smutne ziarno poddało się.

- I chuj kurwa zrobię Krisa.

Kris Wu nie wyglądał najlepiej, ale nie chciałam niepotrzebnie przedłużać, więc od razu przeszłyśmy do tworzenia niepowtarzalnego domu dla naszej Trójcy - Chanyeola, Luhana (aka damski alien) i Krisa.

- A Kris będzie spał na schodach. Ewentualnie w pokoju 1x1.

- CZEMU AKURAT KRIS??!

- Bo tak mówię lol

- To się pierdol.

- Ock.

- Zamknijcie się obie i może lepiej spyknijmy Luhana z Krisem, co? - zaproponował Ilbon-ui master.

- Pojebało cię chyba.

- I tak to zrobię. - wzruszyła ramionami.

~~~

- KURWA LUHAN JEST W CIĄŻY JAPIERDOLE!!!<33

- Jeaa

- Jak nazwiemy dzieciura?

- Tao lol - zaproponowało Smutne Ziarno

- Nie, niech będzie Lay Tao. - powiedziała Olka Fasolka.

- Dobrze, Lay Tao jest ok.

- Haaa!!

~~~

- Ej, włączmy ryże

- Dobry pomysł

Podczas oglądania ryżu live na zmianę z opiekowaniem się simami, smutne ziarno stwierdziło:

- Chyba znowu zmienię ub.

- WOWOWOWOOWOW, JESTEŚMY DUMNE

- GRATULACJE, W KOŃCU ZMĄDRZAŁAŚ - powiedziała Olka Fasolka. - Zawsze wiedziałam, że Jimin żyrafa jest lepszy.

- Odpierdol się od Jimina. W którym miejscu widzisz w nim żyrafę? - zapytało z irytacją Smutne Ziarno.

- W każdym kurwa? W każdym razie, cieszymy się, że wróciłaś do niego.

~~~~

Gdy Smutne Ziarno i Ilbon-ui master tworzyły zjebane podróby oryginalnych zdjęć Jennie z insta, Luhan osiągnął już trzeci trymestr i rozpoczął się poród.

- AAAAaaA KURWA LUHAN RODZI CHODŹCIE TU, TO HISTORYCZNA CHWILA!!!!

- JEBNIJ SS!

Olka Fasolka dzielnie pilnowała cały proces narodzin. Pierwszy ss powstał na tle wywieszonych na ścianie obok nagich, lecz zacenzurowanych zdjęć Chana z jego wcześniejszej profesjonalnej sesji.

- TO SYNEK!! WIDZIAŁAM. - krzyknęła Olka.

- Kurwa ale czemu on jest niebieski

- Bo Luhan jest kosmitką przecież

- Japierdole jak to brzmi, mam dość. - powiedziało Smutne Ziarno waląc głową o biurko.

Gdy Olka wpisywała imię noworodka, pozostała dwójka wróciła do swoich poprzednich czynności.

- Lay Tao Lu. - powiedziała z dumą.



cdn ponieważ już mi się nie chce. do następnego kochani, narty<3


// Olka Fasolka

Dramarama x ryżeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz