MLKQ-Bab 21

14.1K 105 8
                                    

Qim pov

"okey shaa. Now look. Aku betul-betul minta maaf. Aku tahu aku salah. Ak..akuuu. hishhh. " Qim bukan jenis yang reti pujuk perempuan ni. Hmmm nak tak nak Qim perlu bagi tahu apa yang mummy and daddy cakapkan pada nya semalam. kalau tak makin keruh keadaan kami nanti.

" okey sha. Pandang aku kejap. Tolong dengar ap"
Terhenti kata-kata ku  bila sha membidas dengan lantang

"apa yg awak nak lagi. Tak puas lagi ke awak buat saya macam patung. Patung yg hanya PUASKAN NAFSU awak tu  . Sudah laa, Awak memang tak akan berubah. "  tanpa sempat Qim tahan,  Sha keluar dari kereta dan masuk dalam rumahnya.

"Shit! Bodohhh. Kenapa kau tak terus terang je tadi dengan dia. Arghhhhh!!" Qim menghantuk tangan nya kuat pada stereng kereta .  dahinya disandar kan pada stereng kereta lemah.

what should I do sha... nampaknya hanya jodoh dapat menyatukan kita sha.





   QIM melangkah masuk kedalam rumah

"Kimie sini kejap daddy  nak cakap sikit"

Dengan langkah pelahan Qim duduk di sofa sebelah daddy

"Hmm. Ada apa pa?" soal nya

"Dah siap semua barang kamu. Lusa kita dah nak berangkat kan?"

Qim hanya mengelengkan kepala. Siap apa nya,bagi tahu Sha pon belum lagi. Hishhhh.

"kalau kimie tak pergi tak boleh ke dy?"

"kamu pewaris tetap keluarga kita kimie. kita sudah bincang kan sebelum ni kan.  kenapa  ni hmm sampai anak daddy nak ubah fikiran. Kimie belum bagi tahu Sha pasal benda ni?"

Qim hanya menunduk kepala. Dia hembus nafas kuat sebelum bersuara

"belum. Kimie tak tahu nak mula dari mana dy. Kimie takut Sha tak boleh terima apa yang kimie nak sampaikan"

Qim menyandar lemah . mata nya di pejam pelahan.

"kamu jangan risau , sampai di sana nanti cuba jelaskan pada Sha, papa tahu Sha akan faham." daddy menepuk bahu nya pelahan dan beransur pergi

sudah terlambat  dy. Sha tak mungkin akan dengar apa yang kimie cakap kan . Qim dah kecewakan dia. keluh Qim

Haishh tolong paham aku Sha. rambut Qim di kusutkan kuat. aku buntu Sha .





SHA  pov

"Morning maa" Sha tersenyum manis pada mama

"Morning honey," mama membalas senyumnya bersama sapaan manis

" Ehh papa mana? Tak nampak pun?" soal Sha

"ada kat dalam bilik kerja dia tuu. hmm papa kamu tu macam biasa lah. mana boleh duduk diam. ada ja kerja yang dia nak buat"

"owhh. tak apa lah kalau macam tu ma. Sha pergi dulu ye . bye ma. love u. muahhh" pipi mama Sha cium pelahan.

school ,here we go now. huhhh !





SHA melabuhkan duduk pelahan. kelas nya masih legang lagi. hanya ada dua rakan kelas nya yang sedang asyik berborak tidak sha hiraukan.

Sha letakkan kepalanya di atas meja. semalam,hurm memang dia masih marah pada Qim . Qim sudah berjanji untuk tak mengulangi perbuatanya namun ternyata dia tetap sama macam dulu.

Huh lelaki

"Hoii. Mengelamun lagi. Penat aku cakap dengan kau. Satu pon kau tak jawab. " Sha  memandang serah tajam.

Merah Lips Kiss Qim (MLKQ)Where stories live. Discover now