Dan a Phil

14 0 0
                                    

13-??
Jsem obří fanda Dana a Phila

Probudila jsem se....bolela mě hrozně hlava.

"Kde to sakra jsem.." řekla jsem si v hlavě když jsem se rozhlídla kolem. Byla jsem v u Dana a Phila doma. Než jsem se probudila ze zmatku ,jak jsem se tu objevila, uslyšela jsem pláč...Dan..? Pomalu jsem šla chodbou k jeho pokoji. Cestou jsem se rozhlížela kolem. Když jsem procházela kolem kuchyně nahlédla jsem dovnitř skrz skleněné dveře.

Hm..divné..všude na zemi bylo sklo... Pokračovala jsem dál až jsem došla k dveřím od Danova a Philova pokoje. Zaťukala jsem na Danovi dveře. Chvíli bylo ticho, ale potom jsem zas slyšela pláč. Pomalu jsem otevřela dveře. Dan seděl na jeho židli před počítačem. Okna byla zatažena a na zemi vedle postele ležela jeho kamera. Měl na sobě jeho černou mikinu a kapuci na hlavě. Šla jsem pomalu za ním.

"Dane?" zeptala jsem se opatrně. Trochu se lekl ale podíval se na mě. "Ahoj.." řekl..v jeho hlase šel slyšet strach. Podívala jsem se mu do obličeje. Oči od slz, obličej červený ,jak hodně brečel...pod očima černé kruhy a u pusy měl zaschlou krev. "Proboha Dane co se ti stalo??" Spanikařila jsem když jsem uviděla svého oblíbeného člověka. "Já.." promluvil? Ale byl vyřešený. "Neboj nic se ti nestane....Co se stalo?" snažila jsem se ho uklidnit. "J-já...z-za to může Phil" řekl mezi nádechy a do očí se mu vrhlo ještě víc slz. "C-Cože??" řekla jsem napůl vystrašeně..Proč by to proboha Phil udělal..?

"J-jo...udělal to on" řekl a hlavu si dal mezi kolena. "Proč by to proboha Phil udělal? Zeptala jsem se vystrašeně.

"Naštval jsem ho.." řekl a začal brečet ještě víc. Klekla jsem si vedle něho a hladila jsem ho po zádech. "Jak?" řekla jsem opatrně a snažila jsem se ho uklidnit, nesnáším vidět Dana brečet..láme mi to srdce..ale nechápu proč by to Phil udělal...Jsou nejlepší kamarádi už 9 let.

"N-no.." začal. "prosím Dane řekni mi to...nenávidím když tě něco raní." řekla jsem...podíval se na obrazovku počítače. "Neudělal jsem to co chtěl..." řekl.. " Co?" řekla jsem..byla jsem stále v šoku. "S-stačí říct že spolu chodíme" řekl a trochu zčervenal. "Ano" řekla jsem. Zvedla jsem se a objala ho. "Neboj bude to dobrý" řekla jsem potichu. Objal mě zpět. "Půjdu si to s ním vyřídit" řekla jsem...ale věděla jsem že to nezvládnu...Philovi je 31 a je o mnohem silnější než já. "Nechoď tam" řekl Dan vystrašeně a objal mě víc.

"Neboj....a prosím pusť mě dusíš mě." Dan si to uvědomil a odtáhl se z objetí. "Promiň" řekl. "V poho...a neboj...já si to s ním vyřídím." řekla jsem. "O-ok.." řekl Dan. Zvedla jsem se a šla jsem zpět na chodbu. Zaťukala jsem na druhé dveře...ticho... opatrně jsem je otevřela.."Phile?" řekla jsem když jsem ho uviděla jak sedí na jeho posteli a opírá se o zeď. Měl na sobě jeho žlutou Jake mikinu a měl hlavu v klíně a ruce za krkem.

"co chceš" řekl Phil uraženě. "můžu dál?" zeptala jsem se.. "jo..udělej si pohodlí" řekl stále s hlavou v klíně. Nervózně jsem přišla k němu a sedla si na kraj postele.

Nesmím nic udělat špatně..všichni si myslí že je nevinný ale já si myslím že ne.

"Phile? Co udělal Dan? Brečí u sebe a teče mu krev z pusy" Zeptala jsem se, byla jsem trošku naštvaná. "to tě nemá co zajmat" řekl naštvaně. Podívala jsem se na něho... "Phile co se stalo...Takhle se normálně nechováš...a co si udělal Danovi" zeptala jsem se...a potom jsem si všimla něčeho na zemi...světle modra lahvička. Zvedla jsem ji ze země a zčervenala...Lubrikant... "Oh..už chápu co se stalo" řekla jsem a položila lahvičku na noční stůl vedle postele. Phil si sedl vedle mě. " Stačí?" řekl. Podívala jsem se nahoru na něho..jeho oči se leskly slzami a pod očima měl tmavé kruhy. Rychle jsem ho objala.. "Phile..". "J-já...já za to nemůžu.." řekl a objal mě. Samozřejmě že jsem si vzpomněla na fanfikce a co v nich jeho dominanta dokáže. Odtáhl se odemně. "Dane!!" zařval...co dělá??

Phil se otočil a na obličeji měl úšklebek. "Co děláš Phile?" Povalil mě na postel a mezi tím přišel Dan...s nožem v ruce.

"Podej mi to" řekl Phil. Dan pomalu k němu přistoupil a roztřesenou rukou mu podal nůž.

"Teď ti ukážu co se stalo" řekl Phil a držel mi nůž o krku. Do očí se mi vrhli slzy. "Ne prosím Phile" řekla jsem vyděšeně. "Dane!! pomoc mi" řekla jsem. Dan koukal do země a slzy mu tekly po tvářích. "Nepomůže ti...nechce abych mu to udělal znova."
Cítila jsem jak mi nůž vjel do krku.
Zařvala jsem bolestí. Viděla jsem jak se Dan svalil do klubka na zem. Po chvíli vše bylo v černotě.

"Ah!" zařvala jsem a zvedla se. " Co to sakra.." otevřela jsem porádně oči. Byla jsem ve své posteli..byla noc... "Další noční můra...." pozdvychla jsem si a podívala jsem se na mé kočky které mi leželi u nohou. "au" sykla jsem...obří bolest na krku. Šáhla jsem si na krk..když jsem se podívala zpět na ruku, byla na ní krev.

Noční můry atd z dětství||oldKde žijí příběhy. Začni objevovat