Hari jumaat adalah hari yang bisa dikatakan hari yang ditunggu tunggukan oleh setiap orang kerana malam minggu. Banyak orang menghabiskan malam minggu mereka dengan keluar bersama rakan/keluarga/kekasih atau sebagainya, lain pula pasangan romantis yang sudah lama menjalinkan hubungan kekasih iaitu baekhyun dan chanyeol.
Mereka masing masing sibuk dengan tugas di kantor sehingga tidak ada waktu untuk sekadar berjumpa. Hanya panggilan telefon saja yang dapat mengubati rindu antara satu sama lain.
Malam ini, mereka sudah berencana untuk membuat candle light dinner di rumah baekhyun untuk menyambut ulang tahun hubungan mereka yang ke-3 tahun.
Setelah beberapa jam menyiapkan makanan di dapur, kini baek sedang berdandan di hadapan cermin, melihat dirinya yang begitu cantik, tambah pula dia mengenakan mini dress seksi hadiah pemberian chanyeol pada ulang tahunnya beberapa bulan lepas. Dia berharap agar chanyeol menyukai dengan penampilannya malam ini.
Tidak lama kemudian dia mendengar bunyi bel rumah berbunyi menandakan kekasih tercintanya sudah tiba. Lantas baek keluar menuruni tangga dah langsung membuka pintu.
Chanyeol hanya memakai baju kemeja dan seluar ketat pendek, ya simple tetapi sangat tampan. Itu cukup membuat baek tersenyum manis apabila melihat kekasih di hadapannya.
Kini mereka di ruang tamu sambil berpelukan mesra melepas rindu.
"Sayang, aku rindu.." baekhyun meletakkan kepalanya ke dada bidang chanyeol
Chanyeol terkekeh melihat muka imut baek sambil mengusap kepalanya "iya sayang aku juga rindu, baru 2 minggu aja kan kita tidak bertemu, kamu jangan nangis dong baby hm" baekhyun menggosokkan hidungnya ke hidung chanyeol sambil tersenyum manis. Dasar cengeng ya baby besar ini wkwkwkwk.
"Chan ayo makan aku sudah siapkan semuanya" baekhyun menarik tangan chanyeol menuju ke meja makan. Dan sudah tentu chanyeol teruja melihat makanan yang terhidang di atas meja. Chanyeol memang beruntung memiliki baekhyun kerana dia memang pintar memasak dari dulu lagi.
"Wah ini semua kan makanan kesukaan aku sayang" chanyeol memasang muka terujanya lalu terus duduk di kerusi.
Selesai menikmati makan malam mereka. Kini pasangan itu sedang beristirehat di dalam bilik baekhyun. Ya bilik tidurnya memang besar, mempunyai tv besar khas seperti di cinema.
Posisi mereka sekarang sangat intim dimana chanyeol meletakkan kepalanya di dada besar baekhyun, lagipula baekhyun memang tidak mengenakan bra. Jadi ya menang besar ya chanyeol ^^
"Bee ini kan dress yang aku beri semasa ulang tahun kamu kan?"
Baekhyun menganggukkan kepalanya "iya kenapa? Tidak bagus ya?"
Chanyeol terus bangun saling bertatapan dengan baek dengan memasang wajah seriusnya
"Kamu harus janji ya agar tidak memakai dress ini selain dari diriku"
Baekhyun heran "loh emangnya kenapa?"
"Ish kamu tuh kan pura pura tidak peka atau apa sih, iya iya la aku tidak suka jika milikku dilihat oleh orang lain, tambah pula kamu tidak memakai bra. Ya jika aku kata tidak boleh ya tidak boleh, muktamad"
Baekhyun ketawa kencang "oooooh kekasih ku ini cemburu ya ~"
"Aku sedang marah loh ini kenapa kamu ketawa" chanyeol memasang wajah sebalnya
"Iya sayang iya, aku janji. Aku yang seharusnya cemburu memiliki pacar tampan yang sering digoda oleh perempuan perempuan tidak tau diri di luar sana, lagipula kita tidak selalu berjumpa, aku tidak tau juga kan jika kamu selingkuh di belakangku" giliran baekhyun pula memasang wajah sebal