Nico: Hanabiś!? Czego tam słuchasz?! (*/ω\)
Hanabi: Heee? A no.. Tak ostatnio szukałam czegoś fajnego i patrz co znalazłam!
[Wysłano załącznik]
[Załącznik otwarty]
Hanabi: KOCHAAAM (♡°▽°♡)
Nico: C-co to jest? (*ᵔ.ᵔ*)
Hanabi: Emm.. No wiesz taka "przeróbka" słów po japońsku
(´ ε ' )Nie umiem wytłumaczyć musisz posłuchać! ^^'Nico: Dobrze! *Zakłada słuchawki i zaczyna słuchać, cicho się śmieje* Haha... dziwne takie...(*/▽\*)
Hanabi: Co?! Czemu dziwne? Ja lubię taką muzykę.. *lekko się spesza* (⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄)
Nico: Jest śmieszna! *nadal się cichutko śmieje* (//▽//) Wiesz co...może posiedzimy w łóżku, ja zrobię herbatki i razem będziemy słuchać...co ty na to Hanabiś!? (//ω//)
Hanabi: TAKKKK! (ノ*°▽°*) Ale jak coś to mogę śpiewać więc uwaga eheh.. *lekko się rumieni* ( ◡‿◡ *)
Nico: Dobrze dobrze... *robi herbatki po czym idzie z nią do łóżka Hanabi i kładzie się obok tuląc ją* Moja Hanabiś~
Hanabi: Mmm.. *zamyka oczy tuląc się do niej, zaczynają słuchać piosenki* YAKUCHO! *zaczęła głośno śpiewać, spogląda na Nico i się rumieni* Sorka nie mogłam się powstrzymać.. (//▽//)
Nico: Śmieszna jesteś Hanabiś...
(⁄ ⁄>⁄ ▽ ⁄<⁄ ⁄)
*mocno ją tuli i pije herbatkę*Hanabi: *mocniej się rumieni* No może trochę.. Eheh.. *tuli się do niej mocno* Kocham Cię Nico! (⌒▽⌒)♡
Nico: Ja Ciebie też Hanabiś!!! *Mocno się wtula* (//ω//)
| KONIEC |
Tak trochę rp z tego wyszło, ale uznajcie to jako specjał z okazji powrotu! ♡(。- ω -)