Bu bölümde kızlara olan sevgimjn AZICIK bir kısmından bahsedicem. Ve sizin de hislerinizi yazmanızı istiyorum.
Jennie:
Ne diyeceğimi hiç bilmiyorum. Hayatımda tanıdığım en harika şeylerden birisin. Fotoğraflarına bakıp bakıp erkek olsam ilk ve son aşkım olurdun diyorum. Keşke seni bir kere görebilsem, o güzel yüzüne ve temiz kalbine yakından bakabilsem. Nasıl hem ponçik hem de bu kadar havalı olabildiğini anlamak istiyorum. Sen hayatımın en iyi detayısın...
Lisa:
Lalicemmmm. Fazla ponçik ve aynı zamanda havalısın. Bir efsanesin. Beni eğlendirebilen güzel melek... Senin ağlamanı görünce ağlamak istiyorum ve o gözyaşlarının bu dünya icin fazla sihirli olduğunu düşünüyorum. Sen olmasan Blackpink in yaramaz bir küçük kardeşi olmazdı. Sen muhteşem bir insansın...
Jisoo:
Çiçuu! Tanıdığım en mutlu ve samimi insansın. Sen kendini her alanda geliştirdin. Kimseyi takmadın. Be olursa olsun pozitofsin vr ben seni mutlu görünce sevgi patlaması yaşıyorum. Çok tatlı bir varlıksın. Sen insan olamzsın. Sen insansan ben hayvanım jisoom. Umarım hep bu kadar saf ve temiz kalırsın. Güzel yüzlüm...
Rose:
Ahh, Rose. İsmin gibi bir gülsün. Güzel kokulu zarif ve harika bir çucek gibisin. Utanaç minnak sincabım benim. Duygusal olduğundan ağladığı biliyorum ama ben senin ağkamana dayanamam. Sesin kendin karakterin kelimenin tam anlamıyla B Ü Y Ü L E Y İ C İ! Seni çok seviyorum...
Diygulandım ehehe. Siz de yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUEENPİNK
FanfictionBlackpink'in sayılı şarkılarından bazı güzel sözleri paylaşacağım.