Maddy Ellie Ve Cash

119 7 4
                                    

Yine Bir Sabah Okula En Popüler Kız Olduğum İçin İnsanların Ne Kadar Güzel Olduğumu Söylemeleriyle Başladım. Bu Mükemmel Bir Duygu! Ama Bilmiyorlar ki Ben Onların Sandığı Kusursuz Mükemmel Kız Değilim Çevremde Sahte İnsanlar Olmasından Bıktım Bu Çok Sinir Bozucu. Ama Beni Anlayan Hiç Kimse Olmadığı İçin Onların Sandıkları Kişiymiş Gibi Davranıyorum. Diğer Popüler Kızlar Gibi İneklerle Dalga Geçiyorum Bu Cok Komik :D Ama  Hayatımı Arkadaşlarım Yönetiyor! Dersleri Ve Bazı Öğretmenlerimi Sevsem de Sırf Diğerleri İstediği İçin Onlarla Dalga Geçiyorum. Ben Mükemmel Şarkının Sözleri Ve Müziğiyle Birlikte Mükemmel Olduğuna İnanırım. Melodisi Ne Kadar Güzel Olursa Olsun Sözleri İçten, Etkileyici Ve Güzel Olmayan Şarkılar Unutulmaya Ve Alarm Müziği Olmaya Mecburdur Bence =) Ama Diğerleri İçin Eğlendirsin Yeter... En İyi Arkadaşlarım Okuldaki Diğer İki  Kraliçe ; Maddy ve Ellie Ayrıca Okulda Çok Az Kişinin Tanıdığı Biyoloji İneği Cash =) Aslında Maddy Ve Ellie İle Yuvadan Beri Arkadaşız . Ama Onlar Beni Utangaçlığımı Yenip Okulda İlk Şarkı Söylediğimde Ve Herkes Hayran Kaldığında Farketmişlerdi . Ondan Önce Tıpkı Diğer Kızlar Gibi Onların Ezdiği Sıradan Biriydim. Daha Sonra Beni Aralarına Aldılar Ve Onlar Gibi Davranmaya Başladım. İlk Başta Eğlenceliydi. Herkesin Seni Tanıması Ve Sevmesi... Popülerlik Çok Çekiciydi. Hiçbir Zaman Yalnız Değildin Hatta Popüler Olduğun İçin Öğretmenlerin Bile sana Hoşgörü Gösteriyorlardı Diyebilirim. İnsanlar Sana Kendilerini Farkettirebilmek İçin Komik Durumlara Düşüyorlardı Ve Sen Onlara Sadece Gülüp Geçiyordun. Dışarıdan Berbat Görünüyor Biliyorum. Ama Bir O Kadar Da Cazip... Herneyse Şimdi Beni En İyi Tanıyan Ve Gerçek Beni Bilen Cash'a Gelelim. Annem Ve Annesi Çok Yakın Dostlar. Cash'la Doğum Günlerimiz Aynı Ve Neredeyse Hergün Birlikteyiz. Genelde İnsanları Ve Doğaüstü Şeyleri Araştırırız. İnsanlar Hakkında Çok Şey Biliyoruz Ve Bilgimiz Bize Asla Yetmiyor. Cash Onların Kullandığı İnternete Girmenin Bir Yolunu Buldu. Kendimize İnsanların Kullandığı Sosyal Hesaplardan Birçok Hesap Açtık. İnsanlar Tuhaf Olsa da Bize Benzeyen Varlıklar. Ama Biz Vampirleri Çok Çekici Buluyorlar. Ayrıca İnsanların Müziğine Bayıldığımı Söyleyebilirim. Selena Gomez, Demi Lovato, Miley Cyrus, One Direction, Eminem, Justin Bieber, Rihanna, R5 ve Taylor Swift Gibi Mükemmel Şarkıcıları Var Ama Vampirler Genelde Rock Müzik Sever. Cash Ve Ben Hariç =) . Biz İnsanların Pop ve Rap Müziklerine Hayranız.

Love Will RememberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin