Okulda iki de bir ezilmekten bıkmıştı, her gün Sehun'dan sayısız hakaret duymak.. iki de bir dayak yemek.. Artık dayanamıyordu..Gece'nin ikisinde yatağından kalktı. Kıyafetlerini değiştirdi, evet karar vermişti bunu yapacaktı. Sessizce evden çıktı. Okula doğru yürümeye başladı. Dışarısı çok soğuk ve karanlıktı.. Korkuyordu. Birden arkasında ayak sesleri duydu. Başını önüne eğip hızlı hızlı yürümeye başladı. O hızlandıkça arkadan gelen ayak sesleri de hızlanıyordu ve ayak sesleri daha da artmıştı.
Nefesini seslice bıraktı ve durdu, arkasını döndü. Bunlar da kimdi? İlk defa görüyordu. Sehun'un çetesinden sanmıştı, fakat bu adamları tanımıyordu. Ve onlardan yaşça büyüktüler. Adamlar sarhoş duruyordu. Luhan geri geri yürümeye başladı. Luhan adım attıkça adam ona daha çok yaklaşıyordu.
Luhan derin bir nefes aldı tam arkasını dönüp koşacakken biri kollarından tuttu. Luhan çırpınmaya başladı fakat adam bırakmıyordu. Luhan tam çığlık atacakken adam eliyle ağzını kapadı. Luhan ağlamaya başlamıştı. Adam boynundan öpmeye başladı. Luhan gözlerini sıkıca kapatmış, dudakalrını ısırıyordu. 'Biri beni kurtarsın lütfen. Yardım edin.' içinden bağırıyordu ve ağlıyordu. Adam Luhan'ın erkekliğini okşamaya başlamıştı. Luhan daha fazla çırpınmaya başlamıştı. Şu anda bu adamlar yerine Sehun'un çetesinden dayak yemeyi tercih ederdi.
Adam kendi pantolonunu yarıya kadar indirmiş ve erkikliğini Luhan'a sürtüyordu. Luhan'ın pantolonunu da indirmişti. Luhan daha hızlı ağlamaya başlamıştı 'Lütfen tanrım yalvarıyorum biri gelsin ve durdursun şunu.' Adam sertçe Luhan'ın içine girmişti. Luhan adamın elini ısırarak sesli bir çığlık atmıştı.
~
Sehun uyuyamıyordu. Gece saat iki olmuştu çoktan. Yatağından bir o yana bir bu yana dönüp duruyordu. Balkona çıktı. Dışarısı çok soğuk ve karanlıktı. Üzerine bir hırka alıp tekrar balkona çıktı. Sandalyeye oturup dışarıyı seyretmeye başlamıştı. Her şey böyle çok güzeldi. O iğrenç annesi evde değildi, her yer sessizdi. Huzur işte buydu. Gözlerini kapatıp sessizliği dinlemeye başlamıştı. Tam bu sırada bir çığlık sesi duymuştu. Gözlerini aniden açtı. Neler oluyordu orda? Tekrar bir çığlık sesi duydu.. Bu çığlık bir yerden tanıdık geliyordu. Bunu çok fazla duyuyordu.. Okulda.. Her gün.. O an durdu bu çığlık..
Seslice Luhan diye bağırdı. Bu Luhan'dı. Ayağa kalkmasıyla oturması bir oldu. Okulda her gün o çocuğun çığlıklarını duymaktan artık evdeyken bile duymaya başlamıştı. Gözlerini tekrar kapadı. Luhan'ın bu saatte dışarı olması imkansızdı. Onun gibi bir inek ne yapıyor olabilirdi burda? Burası en tehlikeli bölgeydi..
Tekrar o çığlığı duymuştu..
~
Merhaba!!! ^___^
Önceki hikayelerimi kaldırıp en baştan bir şeyler yazmaya karar verdim.~ Doğrusu onalr beni pek tatmin etmemişti.. Umarım bunu beğenirsiniz.. ^^
Deniss'in tavsiyesi ile bunu yazmaya başladım. Konuda, karakterlerde ve sonunda o karar verdi dsaF:SDF Bana pek bir şey kalmamıştı aslında doğrusu ama konuyu biraz değiştirip yazdım =.=
Yorumlarınızı bekliyorumm.~
2.Partı yarın yüklücem. ^^ (2 partdan oluşuyor zaten asdfgdfhg)