2.Part

285 18 5
                                    

Sehun emin olmak için dışarıya bakmaya karar verdi. Kıyafetini değiştirip dışarı çıktı. Etrafı dolaşmaya başladı.

Yine o çığlığı duymuştu. Luhan olduğuna emindi. Çığlığın geldiği yere doğru oşmaya başladı.

Olduğu yerde donakalmıştı. 2 tane adam Luhan’a tecvüz ediyordu, ve Luhan hiçbir şey yapamıyordu. Sehun sinirle adamlara yaklaştı.

Adamlar karşısında ki çocuğu görünce durdu ve ona baktı.

 ~

Luhan ölmek istiyordu. Şu anda ölmek istiyordu.. Tek elinde kalan şeyi de 2 tane adam yüzünden gitmişti. Sadece huzura kavuşmak istiyordu. İntihar edip kurtulmak istiyordu.

Adamlar durmuştu. Karşısında biri duruyordu. ‘Daha bitmedi mi başkası daha mı?’ diye düşündü Luhan. Kafasını kaldırınca Sehun’u görmüştü. Luhan’ın gözleri dolmuştu..

Sehun sinirle adamlara bakıyordu.

‘’Benim kurbanıma el süremezsiniz.’’ Adamlar gülüp Luhan’ı yere itti. Sehun Luhan’ı kaldırdı, adamların önüne gidip Luhan’a elleyene yumruk attı. ‘’Benim olana ayrıca dokunamazsınızda..’’ Adam yere düşmüştü. Luhan şaşkınlıkla olanları izliyordu. Adam ayağa kalktı, Sehun gülümsüyordu. Adam geri dönüp gitti.

Sehun Luhan’ın yanına oturdu. ‘’Salak mısın? Bu saatte burada ne yapıyorsun? Burası senin mahallen gibi bir yer mi sandın?’’

Luhan ağlıyordu. ‘’Sadece ö-ölmek istiyorum.’’ Sehun Luhan’a sarıldı. Bu çocuğa başkası dokunamazdı sadece o dokunabilirdi.

‘’Kalk ayağa böyle eve gidemezsin.’’ Luhan ayağa kalkıp üstünü düzeltti. Pantolonunu çekti, ağlamaya devam ediyordu.

‘’Ağlama, ağlaman beni deli ediyor.’’ Diye bağırdı Sehun.

Luhan başını eğdi. ‘’Beni takip et’’ diyip yürümeye başladı Sehun. Luhan’da peşinden gidiyordu. Beni nereye götürüyor böyle, dövücek mi acaba yine diye düşünmeye başladı. Bir eve gelmişlerdi.

Sehun kapıyı açtı. ‘’Gir içeri hadi.’’ Luhan içeri girdi. Sehun da içeri girip kapıyı kapattı.

‘’Banyo yapmak ister misin?’’ Luhan tekrar ağlamaya başladı.

‘’Sana ağlama demedim mi?’’ diye bağırdı Sehun. Luhan’ın kolundan tutup banyoya götürdü. Yıkanmasına yardım etti. Luhan sadece ağlıyordu, başını kaldırıp Sehun’a hiç bakmadı. Luhan yıkandktan sonra Sehun giyinmesine yardım etti. ‘’Aç mısın Luhan?’’ diye sordu Sehun. Luhan başını evet anlamında salladı.

~

Sehun ve Luhan birkaç atıştırmalık yedikten sonra oturma odasında oturuyorlardı.

‘’Neden buraya geldin?’’

Luhan başını kaldırmadan konuşmaya başladı. ‘’Çünkü bıkmıştım. Senden, çetenden, her gün dayak yemekten. Ölmek istedim.’’

Sehun diyecek bir şey bulamamıştı. Onun yüzünden çocuk ölmek istemişti ve tecavüze uğramıştı. ‘’S-sen doydun mu?’’

Luhan sinirle ona dönüp ‘’Hayır.’’ diye bağırıp kolundan ısırdı. Sehun ne olduğunu anlayamamıştı, ve Luhan bu sırada göbeğini ısırdı. Sehun’dan kanlar geliyordu. Bu çocuk onu yiyordu.

 ~

 Luhan aniden uyandı. Bu nasıl bir rüyaydı böyle. Sehun’u yiyordu. Yan tarafına dönüp sevgilisine baktı.

‘’Dün beni fazla ısırdığın için neler gördüm.’’

Sevgilisinin dudağından öperek uyandırdı. Sehun’un onu dövdüğüne hala inanamıyordu. Sehun ona kıyamazdı.

THE END!!~

~~

Denisss beklemediğin bir sonla geldiim *w* 

Luhan'ın Sehun'u yediğini yazarken gülme krizine girmiştim :D :D 

Umarım il ficimi beğenmişsinizdir!!! *-*-* 

Devamı gelir umarımm .___.

Yorumlarınızı bekliyorumm *-* 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aç KurbanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin